  • 1. Data: 2010-04-10 22:37:07
    Temat: Netia jak z jakością łącza operatorskiego?
    Od: mixer <m...@o...pl>

    Jak oceniacie jakość łącza operatorskiego neti? Dają dość dobrą oferte
    ale nie wiem czy się w to pakować....

    Ewentualnie jak porównujecie jakość neti vs TKT?

  • 2. Data: 2010-04-10 23:20:08
    Temat: Re: Netia jak z jakością łącza operatorskiego?
    Od: shefenez <p...@h...pl>

    W dniu 2010-04-11 00:37, mixer pisze:
    > Jak oceniacie jakość łącza operatorskiego neti? Dają dość dobrą oferte
    > ale nie wiem czy się w to pakować....
    >
    > Ewentualnie jak porównujecie jakość neti vs TKT?
    Są niezli , jeśli porównywac z TKT , w kwestii netu :)

  • 3. Data: 2010-04-10 23:26:58
    Od: mixer <m...@o...pl>

    On 11 Kwi, 01:20, shefenez <p...@h...pl> wrote:
    > W dniu 2010-04-11 00:37, mixer pisze:> Jak oceniacie jakość łącza operatorskiego
    neti? Dają dość dobrą oferte

    > Są niezli , jeśli porównywac z TKT , w kwestii netu :)

    Nie chciał bym aby porównanie było tylko do TKT, interesują mnie
    wszystkie opinie, spostrzeżenia itp.

  • 4. Data: 2010-04-11 07:56:50
    Od: K <...@...c>

    W dniu 11-04-2010 00:37, mixer pisze:
    > Jak oceniacie jakość łącza operatorskiego neti? Dają dość dobrą oferte
    > ale nie wiem czy się w to pakować....
    >
    > Ewentualnie jak porównujecie jakość neti vs TKT?

    ja zrezygnowalem, po tym jak w 2009 roku od lipca do listopada mielismy
    7 awarii z czego najdluzsza ponad 12 godzin. glownie byly to przeciecia
    kabla, a wezel do ktorego bylem podpiety byl tylko czesciowo
    backupowany. jesli natomiast wszystko dziala, to praktycznie nie ma sie
    do czego przyczepic, tak wiec upewnij sie ze dostaniesz na papierze info
    o tym ze wezel do ktorego bedziesz wpiety jest backupowany. do jakosci
    obslugi klienta czy to na party line czy lokalnie u handlowca nie mam
    zastrzezen.

  • 5. Data: 2010-04-11 08:43:00
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    mixer pisze:
    > Jak oceniacie jakość łącza operatorskiego neti? Dają dość dobrą oferte
    > ale nie wiem czy się w to pakować....
    >
    > Ewentualnie jak porównujecie jakość neti vs TKT?

    Łódź, duży wolumen na radiolinii STM-1. Ceny bardzo konkurencyjne, ale
    umowa przewidywała zmianę medium ale Netia się nie wywiązuje i widać, że
    nie ma zamiaru się z tego wywiązać. Zdarzają się pady po 12h, jakieś
    abstrakcyjne dane dotyczące usługi w systemie, gdy się dzwoni na
    infolinie dla klientów kluczowych. Generalnie odczucia kiepskie w tej
    przestrzeni.

    Jeśli działa, to wydaje się być ok, aczkolwiek być może tylko się
    wydaje. Np. do netia.pl mam lepsze czasy, gdy puszcze ruch przez AC-X,
    niż gdy idzie bezpośrednio łączem od Netii. Ponadto sytuacje, w których
    nie działa zdarzały się często, ostatnio jakby troszkę spokojniej.

    Nie potrafię porównać z TKT, na tle ATM po świetle wypadają gorzej.
    Zarówno jeśli chodzi o odczuwalną jakość usługi, jak i o kwestie
    organizacyjne i podejście do klienta.

    Generalnie jeśli byłaby jakaś alternatywa, to bym spróbował czegoś innego.

    --
    Sławek Lipowski
    http://lipowski.org

  • 6. Data: 2010-04-11 09:13:38
    Od: shefenez <p...@h...pl>

    W dniu 2010-04-11 10:43, Sławek Lipowski pisze:

> [...]
    > organizacyjne i podejście do klienta.
    >
    > Generalnie jeśli byłaby jakaś alternatywa, to bym spróbował czegoś innego.

    Tak jak pisałem to zalezy od rejonu .
    Czasy fakt maja większe , ale to przez/lub dzięki ilości węzłów , w
    Trójmieście np faktycznie było w zeszłym roku wiele awarii , ale to
    własnie dzięki cięciu kabli przy remoncie torów , teraz "poringowali" i
    się skończyło. Mając tyle węzłów wlasnie mogli porobić backupy :)ogólnie
    od 4 miesięcy całkowite 0 problemów . A mogę powiedzieć że tylko koniec
    2009 mieli zły , przedtem również nie dało się nic zarzucić .

  • 7. Data: 2010-04-11 12:28:17
    Od: mixer <m...@o...pl>

    A jak oceniacie opóźnienia, routing i wyjście na świat?

  • 8. Data: 2010-04-11 17:04:37
    Od: K <...@...c>

    W dniu 11-04-2010 14:28, mixer pisze:
    > A jak oceniacie opóźnienia, routing i wyjście na świat?

    sam sprobuj ocenic, od grudnia wiele sie moglo zmienic:
    http://lg.netia.pl/

  • 9. Data: 2010-04-11 17:20:05
    Od: mixer <m...@o...pl>

    > od grudnia wiele sie moglo zmienic:http://lg.netia.pl/

    Co masz na myśli... bo nie bardzo wiem co się stało w grudniu...?

  • 10. Data: 2010-04-11 17:43:05

    W dniu 11-04-2010 19:20, mixer pisze:

    > Co masz na myśli... bo nie bardzo wiem co się stało w grudniu...?

    od grudnia nie korzystam z uslug, a co bylo do tego czasu juz napisalem.