  • 1. Data: 2011-07-06 19:26:35
    Temat: Nie działa jeden adres www
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Witam !!

    Ostatnio przestała mi działać jedna strona www. Na pewno IP nie jest
    blokowane. W żadnej przeglądarce strona nie działa.
    Mimo iż na innych kompach się otwiera (również z tej samej sieci), to u mnie
    wywala 404.
    Gdzie szukać problemu, bo sprawa pewnie w konfiguracji systemu.

    --
    pozdrawaiam
    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2011-07-06 19:41:44
    Temat: Re: Nie dziaa jeden adres www
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Leszek Kowalski" napisał:

    > Ostatnio przestaa mi dziaa jedna strona www. Na pewno IP nie jest
    > blokowane. W adnej przegldarce strona nie dziaa.
    > Mimo i na innych kompach si otwiera (rwnie z tej samej sieci), to u mnie
    > wywala 404.
    > Gdzie szuka problemu, bo sprawa pewnie w konfiguracji systemu.

    Czyli nie w zasilaczu? Zatem zapytaj na grupie poświęconej twojemu systemowi
    operacyjnemu, którego nazwy tak bardzo obawiasz się podać. Tylko ustaw sobie
    wcześniej prawidłowe kodowanie. Tu masz wyjaśnione co, gdzie, jak i
    dlaczego:
    http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

    JoteR

  • 3. Data: 2011-07-06 19:48:45
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    FUT: pl.internet.pomoc

    Ta grupa nie zajmuje się podstawową konfiguracją różnych systemów
    operacyjnych, konfiguracją dns'ów, ustawien proxy u dostawcy internetu,
    wirusami na komputerze i dziesiatkami innych tematów

    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 4. Data: 2011-07-06 19:50:21
    Temat: Re: Nie działa jeden adres www
    Od: "Jacek S." <o...@f...cy>

    W dniu 2011-07-06 21:26, Leszek Kowalski pisze:
    > Witam !!
    >
    > Ostatnio przestała mi działać jedna strona www.

    NTG

    --
    Jacek S.

  • 5. Data: 2011-07-16 04:50:29
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mnie wywala 404.
    > Gdzie szukać problemu, bo sprawa pewnie w konfiguracji systemu.

    Sprawdz jakie masz ustawione DNS.
    Miałem ostatnio ten sam problem i okazalo sie ze w routerze mialem wpisane
    na sztywno DNS-y, które widocznie przestały prawidłowo działać.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski