    From: Mario <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Nie kopać leżącego ??
    Date: Thu, 11 Jan 2007 16:55:59 +0100

    Ktoś tu we wcześniejszych wątkach napisał abym nie kopał leżącego......
    Nie mam zamiaru go kopać, nie mam nawet sił wymawiać nazwy tej
    wspaniałej firmy, ale to co wyprawia ostatnio w Szczecinie (a może nie
    tylko) to już normalnie tragedia.

    Od nowego roku NIE MA DNIA aby nie było przerw po kilka, czy kilkanaście
    minut. A to znika wszystko, a to "tylko" ruch do tepsy na kilka godzinek !!

    Ostrzegam wszystkich przed wchodzeniem do tego bagna - jeśli ktoś ma
    zamiar !!
    W najbliższym czasie zwijam się z tej profesjonalnej firmy. Kiedyś
    telefony od moich klientów były rzadkością z pretensjami dotyczącymi
    jakości internetu, teraz zaczynają już być standardem...(na szczęście
    mam jakieś "lightowe" łącze zapasowe, to coś tam działa....)

    Osobnym tematem jest ich "blueline"....zachowuje się dokładnie jak
    tepsiany...najpierw trzeba odczekać swoje, a późnej..to pełen
    profesjonalizm, począwszy od ordynarnego :"co wogóle Pani nie działa ??"
    , a skończywszy na wypytywaniu o rodzaj radiolinii jaki mamy, o adresy
    IP .....( sądziłem, że w takiej firmie z certyfikatami "zarządzania
    jakością" jest to jakoś inteligentnie rozwiązane)....

    Proszę nie czepiajcie się mnie za powyższe wypociny - musiałem jakoś
    odreagować.

    Gdyby ktoś chciał wziąć udział w ekstremalnej grze i sprawdzić czy jest
    asertywny, to zapraszam do współpracy z firmą XXXX. Emocje gwarantowane.

    --
    MZ

    Freude am Fahren