  • 1. Data: 2016-10-04 08:51:42
    Temat: Niebieski ekran w samochodzie
    Od: Bolko <s...@g...com>

    http://tiny.pl/gwngj
    Możliwe to jest czy fotomontaż?

  • 2. Data: 2016-10-04 09:26:21
    Temat: Re: Niebieski ekran w samochodzie
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-10-04 o 08:51, Bolko pisze:
    > http://tiny.pl/gwngj
    > Możliwe to jest czy fotomontaż?

    To jest tryb konsolowy w Linux-ie. ;-)

    Robert

  • 3. Data: 2016-10-04 09:48:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    >> http://tiny.pl/gwngj
    >> Możliwe to jest czy fotomontaż?
    >>
    > To jest tryb konsolowy w Linux-ie. ;-)

    I jest jak najbardziej możliwy w pojazdach samochodpodobnych.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2016-10-04 09:58:50
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 października 2016 09:48:14 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > I jest jak najbardziej możliwy w pojazdach samochodpodobnych.

    i ?
    bo mi się jak przepali lampka oleju
    to auto jedzie dalej,
    no chyba że nie ma oleju

    Da się jechać?

  • 5. Data: 2016-10-04 10:08:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Bolko wrote:

    > i ?
    > bo mi się jak przepali lampka oleju
    > to auto jedzie dalej,
    > no chyba że nie ma oleju
    >
    > Da się jechać?

    to zależy

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2016-10-04 11:31:38
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > to zależy

    :)

  • 7. Data: 2016-10-04 13:44:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >I jest jak najbardziej możliwy w pojazdach samochodpodobnych.

    Na moj gust - fotomontaz.
    Ale wcale sie nie zdziwie, jak kiedys sie przemieni w rzeczywistosc, i
    wcale nie musi to byc pojazd spoza glownej linii.

    Juz ponoc Boeingiem pasazer moze sterowac za pomoca "Entertainment
    System" :-)

    J.

  • 8. Data: 2016-10-04 17:36:24
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-10-2016 o 13:44, J.F. pisze:
    > Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup

    > Na moj gust - fotomontaz.

    Niby dlaczego?
    Skoro te zegary to zwykły ekran lcd, czyli tak naprawdę wyświetlacz
    komputera, to jakiś system operacyjny musi tam siedzieć.
    A jeśli siedzi, to czemu miałoby nie dać się odpalić w trybie konsoli?
    Zwłaszcza dla serwisu?
    Przecież nie wiesz z jakiej okazji to się pojawiło.

  • 9. Data: 2016-10-04 17:45:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Niby dlaczego?
    >Skoro te zegary to zwykły ekran lcd, czyli tak naprawdę wyświetlacz
    >komputera, to jakiś system operacyjny musi tam siedzieć.

    Ale w ktorym aucie to jest obecnie zwykly ekran ?

    Nie mowie nie - moze juz wstawili, a jesli nie, to jutro moga wstawic
    :-)

    J.

  • 10. Data: 2016-10-04 18:26:36
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-10-2016 o 17:45, J.F. pisze:

    > Ale w ktorym aucie to jest obecnie zwykly ekran ?

    Wyświelacz zamiast klasycznych zegarów to zwykły ekran.