  • 1. Data: 2016-10-01 13:00:03
    Temat: zmniejszenie akcyzy na >>2000ccm - czy faktycznie są takie plany ?
    Od: Nix <v...@w...pl>

    Witam

    W tym roku już w kwietniu były informacje o planowanym zmniejszeniu
    akcyzy na pojazdy o pojemności > 2000ccm...

    Czy faktycznie są w najbliższych miesiącach takie szanse ?
    Pytam, bo chcę sprowadzić takie auto z Niemiec...

    pzdr Nix

  • 2. Data: 2016-10-01 18:39:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-10-01 o 13:00, Nix pisze:
> [...]
    >
    > Czy faktycznie są w najbliższych miesiącach takie szanse ?
    > Pytam, bo chcę sprowadzić takie auto z Niemiec...

    Sprowadzaj.
    Był taki projekt, ale skoro przez pół roku leżał to znaczy
    że poleży dalej.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2016-10-02 15:54:07
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-10-01 o 18:39, RadoslawF pisze:

    > Sprowadzaj.
    > Był taki projekt, ale skoro przez pół roku leżał to znaczy
    > że poleży dalej.

    na 101% nie przejdzie to po przegranej z haraczami od marketów.
    Skądś trzeba kasy na 0,5 plus

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2016-10-02 17:25:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-10-02 o 15:54, Irokez pisze:

    > na 101% nie przejdzie to po przegranej z haraczami od marketów.
    > Skądś trzeba kasy na 0,5 plus

    A dochodzi mieszkanie plus, o ile grunty zabiorą spółkom
    skarbu państwa to jednak potrzeba będzie pieniędzy
    na wybudowanie tych mieszkań.