  • 1. Data: 2012-11-29 01:47:22
    Temat: Niedopatrzenie, czy przekręt na niewyobrażalną skalę? - kierowco nie daj się łoić
    Od: anacron <a...@a...pl>

    link krótki: http://tinyurl.com/cy4fnw6

    link długi:
    http://www.wykop.pl/ramka/1334605/niedopatrzenie-czy
    -przekret-na-niewyobrazalna-skale/

    Mogę się już pochwalić :)
    --
    anacron

  • 2. Data: 2012-11-29 01:51:21
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-11-29 01:47, anacron pisze:

    > link długi:
    > http://www.wykop.pl/ramka/1334605/niedopatrzenie-czy
    -przekret-na-niewyobrazalna-skale/
    > Mogę się już pochwalić :)

    Doktor nobilitowany - pizda, tomasz motyliński :)

    "... Tu chciałbym podziękować hackerom... ,,Anacronowi" oraz
    sławnemu już z walki z fotoradarami Emilowi..."

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2012-11-29 06:52:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Doktor nobilitowany - pizda, tomasz motyliński :)
    > "... Tu chciałbym podziękować hackerom... ,,Anacronowi" oraz sławnemu już
    > z walki z fotoradarami Emilowi..."

    ATSD komendant chyba mu zafundował ścieżkę zdrowia, trudno uwierzyć że
    tak bez przyczyny mu się odmieniło o 180 stopni :D

    --
    pozdr.

  • 4. Data: 2012-11-29 09:47:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Thursday, November 29, 2012, 1:47:22 AM, you wrote:

    > link krótki: http://tinyurl.com/cy4fnw6
    > link długi:
    > http://www.wykop.pl/ramka/1334605/niedopatrzenie-czy
    -przekret-na-niewyobrazalna-skale/
    > Mogę się już pochwalić :)

    Ale czym się chwalisz? Że coś wykopałeś? Jakie sa skutki tego
    blogowego wpisu?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2012-11-29 12:47:46
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Ale czym się chwalisz? Że coś wykopałeś? Jakie sa skutki tego
    > blogowego wpisu?

    Gdybyś przeczytał ze zrozumieniem pojąłbyś, że da się obalić w sądzie
    każdy pomiar Iskry i nie zadawałbyś takich głupich pytań. :)

  • 6. Data: 2012-11-29 12:55:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Thursday, November 29, 2012, 12:47:46 PM, you wrote:

    > Gdybyś przeczytał ze zrozumieniem pojąłbyś, że da się obalić w sądzie
    > każdy pomiar Iskry i nie zadawałbyś takich głupich pytań. :)

    I niby wpis na świeżo założonym, nikomu nieznanym blogu ma tego
    dowodzić?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2012-11-29 13:11:20
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > I niby wpis na świeżo założonym, nikomu nieznanym blogu ma tego
    > dowodzić?

    Dokumenty załączone pod wpisem cieciu malinowy. Trzeba czytać ze
    zrozumieniem i umieć myśleć, ciebie to dziś przerasta.

  • 8. Data: 2012-11-29 13:17:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Thursday, November 29, 2012, 1:11:20 PM, you wrote:

    > Dokumenty załączone pod wpisem cieciu malinowy. Trzeba czytać ze
    > zrozumieniem i umieć myśleć, ciebie to dziś przerasta.

    Zwracałem się do ciebie z pełną kultura ale widać - nie dojrzałeś...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2012-11-29 15:34:05
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > Mogę się już pochwalić :)

    nie wjedzialem rze jestes chakerem. szacón !

  • 10. Data: 2012-11-29 18:54:12
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-29 01:47, anacron pisze:
> [...]

    Masakra. Nie dałem rady przebrnąć przez tego linka.
    Czy nie da się napisać tego w sposób sensowny?

    Toż teraz to chaos straszny i trudny nawet dla mnie - osoby
    zainteresowanej tematem - do przebrnięcia.

    Napisz to jeszcze raz. Niech pomoże Ci ktoś, kto ma pojęcia o tym, jak
    pisać takie rzeczy.

    --
    MN