  • 1. Data: 2012-11-28 11:35:16
    Temat: Znajdź różnicę
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    wiem, że nie w tematyce grupy bo tzw. motór to nie samochód ale znajdźcie
    różnicę
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=EV_Q06l4RgE#!
    http://www.youtube.com/watch?v=TqRvqw4YXtY&feature=r
    elated

    trochę strach, jak mistrz z pierwszego filmu będzie jechał koło was.

  • 2. Data: 2012-11-28 11:37:57
    Temat: Re: Znajdź różnicę
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 28 Nov 2012 11:35:16 +0100, frank drebin

    > ale znajdźcie różnicę

    Amerykanie to pijoki -- kamerzyście się strasznie ręca trzęsie!

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2012-11-28 13:14:26
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    frank drebin <b...@v...pl> wrote:

    > wiem, że nie w tematyce grupy bo tzw. motór to nie samochód ale znajdźcie
    > różnicę

    Jesteś może na forum gsxf.pl? Bo dokładnie tam na SB jeden koleś wrzucił
    pierwszy film, a dziś rano ja wrzuciłem drugi dla porównania.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 4. Data: 2012-11-28 14:06:30
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    jk.org
    *Myjk* napisał(-a):

    > Amerykanie to pijoki -- kamerzyście się strasznie ręca trzęsie!

    I złodzieje, bo "każdy pijak to złodziej"

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2012-11-28 16:14:59
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 28.11.2012 11:35, frank drebin pisze:
> [...]
    elated

    > trochę strach, jak mistrz z pierwszego filmu będzie jechał koło was.

    na tym drugim filmiku jest więcej pachołków, więc Amerykanin ma łatwiej
    bo dokładnie wie gdzie jechać, u nas się koleś mota i nie wie z której
    strony wziąć pachołek i stąd te problemy:P

  • 6. Data: 2012-11-28 21:21:13
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-11-28 11:35, frank drebin pisze:
> [...]
    elated

    > trochę strach, jak mistrz z pierwszego filmu będzie jechał koło was.

    nie jestem pewien ale może zawody wcale nie dotyczyły tylko umięjętności
    jazdy na moto, aby to tylko jedna z konkurencji, więc może nie trzeba od
    każdego policjanta oczekiwać mega umiejętności. Co innego jeśli pełni
    służbę na motocyklu to owszem, a co innego jeśli kryminalny mając kat A
    bierze udział w takich zawodach.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 7. Data: 2012-11-29 10:39:06
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    > Jesteś może na forum gsxf.pl? Bo dokładnie tam na SB jeden koleś wrzucił
    > pierwszy film, a dziś rano ja wrzuciłem drugi dla porównania.

    nie, film z naszym izimenem trafiłem wczoraj na wiocha.pl i przypomniał mi
    się ten z amerykańskim, który widziałem ze 3 tyg temu
    .

  • 8. Data: 2012-11-29 10:42:04
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > każdego policjanta oczekiwać mega umiejętności. Co innego jeśli pełni
    > służbę na motocyklu to owszem, a co innego jeśli kryminalny mając kat A

    dlatego nie nabijam się z wszystkich policjantów tylko akurat z tego, bo ja,
    mimo że jeżdżę samochodem prawie 25 lat, to i tak nawet bym nie próbował
    startu w jakimkolwiek konkursie czy wyścigu.