  • 1. Data: 2009-06-04 21:35:55
    Temat: Niektórzy to sobie latają
    Od: AlF <s...@g...com>

    http://zx-10r.net/forum/showthread.php?t=75416

    teraz - znajdz 10 interesujacych szczgolow.

  • 2. Data: 2009-06-05 05:13:04
    Temat: Re: Niektórzy to sobie latają
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka
    Użytkownik "AlF"
    > http://zx-10r.net/forum/showthread.php?t=75416

    Ale czemu na forum ZX-10R???

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 3. Data: 2009-06-05 05:32:38
    Temat: Re:
    Od: AlF <s...@g...com>

    Tytus z Fabryki wrote:
    > Siemka
    > Użytkownik "AlF"
    >
    > Ale czemu na forum ZX-10R???

    bo tak padlo. z tego co wiem to zdjecie sie zrobilo bardzo popularne na
    necie. prawdopodobnie pozowane, ale swietny pomysl i wykonanie

  • 4. Data: 2009-06-05 05:52:06
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka
    > Użytkownik "AlF"
    >
    > Ale czemu na forum ZX-10R???
    Z zazdrosci??
    ;)

    --
    Bartek
    bez czajnika

  • 5. Data: 2009-06-05 08:55:07
    Od: "piotr. wanat" <p...@g...com>

    On 4 Cze, 23:35, AlF <s...@g...com> wrote:
    > http://zx-10r.net/forum/showthread.php?t=75416
    >
    > teraz - znajdz 10 interesujacych szczgolow.

    Wygląda na fake. Co plecak ma między nogami?

    Pozdr,
    p.

  • 6. Data: 2009-06-05 09:21:04
    Od: a...@g...com

    On 5 Cze, 10:55, "piotr. wanat" <p...@g...com> wrote:

    >     Wygląda na fake. Co plecak ma między nogami?

    Śmiech mnie ogarnia z takimi ludźmi którzy coś widzą i od razu "fake",
    "fotomontaż", "photoshop" - zlitujcie się.

    A co ma? Pokrowiec na komórkę.

    --
    Artur

  • 7. Data: 2009-06-05 09:28:20
    Od: "piotr. wanat" <p...@g...com>

    On 5 Cze, 11:21, a...@g...com wrote:

    > Śmiech mnie ogarnia z takimi ludźmi którzy coś widzą i od razu "fake",
    > "fotomontaż", "photoshop" - zlitujcie się.
    >
    > A co ma? Pokrowiec na komórkę.

    Dobra, źle popatrzyłem na kąt kanapy - wydawało mi się, że jest
    mniejsza.
    A artefakt - jak już ktoś inny zauważył - to raczej rękawica.

    Pozdr,
    p.

  • 8. Data: 2009-06-05 09:33:43
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    piotr. wanat pisze:

    > Dobra, źle popatrzyłem na kąt kanapy - wydawało mi się, że jest
    > mniejsza.
    > A artefakt - jak już ktoś inny zauważył - to raczej rękawica.

    Ale w czym podnieta ? Leca sobie normalnie w zakrecie, zdjecie zrobione
    od dolu i pod katem wiec laikowi wydaje sie pochylenie jest zajebiste,
    pasazer jest wyluzowany bo wie ze jedzie z dobrym kierowca wiec sobie
    pisze sms-a. Co w tym takiego podniecajacego ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    z kierownica z innej bajki

  • 9. Data: 2009-06-05 10:02:27
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    piotr. wanat pisze:

    > Dobra, źle popatrzyłem na kąt kanapy - wydawało mi się, że jest
    > mniejsza.
    > A artefakt - jak już ktoś inny zauważył - to raczej rękawica.

    Proszę bardzo z naszego podwórka(tor Radom)-tyle że plecaczek nie pisze
    akurat SMSa:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 10. Data: 2009-06-05 10:20:22
    Od: "kucik" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AlF" <s...@g...com> napisał w wiadomości >
    http://zx-10r.net/forum/showthread.php?t=75416

    > teraz - znajdz 10 interesujacych szczgolow.

    Nic szczegolnego. Moja zona na serpentynach potrafi tez smsa napisac, zrobic
    zdjecie a nawet przegladac co w aparacie jest:) Kwestia dobrego zgrania z
    plecaczkiem - jesli wiesz ze ci sie gwaltownie nie wyprostuje/pochyli/itp to
    mozna smialo smigac.
    Na kompie mam pare filmow ktore byly nagrywane przez zone z reki nad moim
    ramieniem na roznych serpentynach/ w tym na transfogarasie w Rumuni/ i na
    kazdym filmiku podnozki byly przycierane i to nie choperem tylko wczesniej
    XJ900 i teraz FJ1200

    Kucik
    FJ1200A