  • 1. Data: 2009-06-04 22:21:12
    Temat: Przedni hamulec VT600C
    Od: Shadow <a...@o...pl>

    Witam,
    krótko, zwięźle i na temat: Honda VT600C Shadow, wcześniej hamulec
    przedni spowalniał równo, bez szarpania, no ale tylko spowalniał.
    Zostały wymienione klocki na jakieś dużo lepsze, zmieniony przewód na
    taki w stalowym oplocie no i płyn hamulcowy. Efekt: hamuje
    zajedwabiście, klamka twarda dosyć, ale przy hamowaniu szarpie
    niemiłosiernie jakby krzywa tarcza była. Boję się o łożyska główki ramy
    :) No i pytanie, czy tak ma być na początku? Czy te klocki sie ułożą?
    Jak nie to czy tarczę da się jakoś przetoczyć ewentualnie, czy tylko
    nowa wchodzi w grę?

    --
    Pozdrawiam,
    Shadow

  • 2. Data: 2009-06-06 07:36:14
    Temat: Re: Przedni hamulec VT600C
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Shadow pisze:
> [...]
    > :) No i pytanie, czy tak ma być na początku? Czy te klocki sie ułożą?
    > Jak nie to czy tarczę da się jakoś przetoczyć ewentualnie, czy tylko

    Byc moze masz teraz za dobry hamulec :) Serio. Chopperowate maja wiotkie
    przody co w polaczeniu z tylko jedna tarcza powoduje iz przod przy
    hamowaniu sie skreca i lagi przestaja sie swobodnie przesuwac w tulejach.
    Przerabialem to ostatnio w Softailu ktory dostal 6 tloczkowy zacisk
    Billeta i przewod w oplocie. Hamowanie to byla jakas porazka. Przod
    trzepotal niemilosiernie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    z kierownica z innej bajki

  • 3. Data: 2009-06-08 10:57:43
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Przerabialem to ostatnio w Softailu ktory dostal 6 tloczkowy zacisk
    > Billeta i przewod w oplocie. Hamowanie to byla jakas porazka. Przod
    > trzepotal niemilosiernie.

    A dziwota była jak chciałem dwie tarcze na przodzie w FXR-rze :)

    Drutek

    --
    klx; 0,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
    Złoty Felkowski Braincap'07