  • 1. Data: 2013-03-06 11:11:32
    Temat: Nielimitowany plan stacjonarny - Orange - pytania
    Od: "Radwel" <J...@w...pl>

    Czy sa jakies kruczki w nowej ofercie orange nielimitowany plan stacjonarny?
    Niby wszystko napisane, ze za 69 pln (umowa na 2 lata) abonament zawiera
    nielimitowane:
    - wszystkie rozmowy na telefony komórkowe wszystkich sieci w Polsce oraz w
    USA i Kanadzie
    - wszystkie rozmowy na stacjonarne w PL, Unii Europejskiej, Szwajcarii,
    Norwegii, USA, Kanady i Australii.
    ale wole sie upewnic, ze nia jest to zmylka typu doplata, voip etc.
    Czy warto podpisywac umowe na 24 mies czy lepiej 12 bo moze sie duzo zmienic
    na korzysc Abonenta.

  • 2. Data: 2013-03-06 14:29:18
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 6 Mar, 11:11, "Radwel" <J...@w...pl> wrote:
> [...]
    > ale wole sie upewnic, ze nia jest to zmylka typu doplata, voip etc.
    > Czy warto podpisywac umowe na 24 mies czy lepiej 12 bo moze sie duzo zmienic

    Oprócz tego, że opłata jest wysoka to nie ma innych haczyków :)
    Jeżeli dzwonisz duuuużo i tam gdzie nie ma limitu to ta oferta jest
    dobra.
    Jeżeli nie siedzisz 24 h z telefonem przy uchu to sprawdź tańsze
    abonamenty.

    Ircys

  • 3. Data: 2013-03-07 14:32:52
    Od: "Radwel" <J...@w...pl>

> [...]
    > dobra.
    > Jeżeli nie siedzisz 24 h z telefonem przy uchu to sprawdź tańsze

    ale czy 69 za miesiac (umowa na rok) to drogo przy nieograniczonych
    rozmowach na kom i stacj?
    Przeciez zwykla rozmowa na kom. to ok. 39 groszy - czyli za 176 minut bym
    tyle zaplacil (a przeciez dziennie gada sie wiecej niz 10 minut).

  • 4. Data: 2013-03-07 15:51:56
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 7 Mar, 14:32, "Radwel" <J...@w...pl> pisze...

> [...]
    > Przeciez zwykla rozmowa na kom. to ok. 39 groszy - czyli za 176 minut bym
    > tyle zaplacil (a przeciez dziennie gada sie wiecej niz 10 minut).

    69 zł masz przy umowie na 2 lata. Przy umowie na rok jest 79 zł.
    Drogo, niedrogo - pojęcie względne. Ja to przeliczam tak, np.
    przy umowie na 2 lata: 24m X 69 zł= 1656 zł i gadasz do woli przez
    2 lata.

    Ircys

  • 5. Data: 2013-03-08 17:44:00
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 7 Mar 2013 14:32:52 +0100, "Radwel" <J...@w...pl> wrote:

> [...]
    >Przeciez zwykla rozmowa na kom. to ok. 39 groszy - czyli za 176 minut bym
    >tyle zaplacil (a przeciez dziennie gada sie wiecej niz 10 minut).

    z prepaida na komorki to zwykle masz 29gr/z vat, chociaz Virgin Mobile
    (i pewnie inni np. na voip) zeszli juz do poziomu 19gr/min (i nizej na
    voipie).

    patrzac ze strony klient biznesowego (play), to za podobne pieniadze
    mozesz miec bez limitow np. play i stacjonarne, a do innych 600+ minut
    na inne komorki (ja mam 540 min do innych sieci). Przez 2 lata nie
    zdarzylo mi sie, zeby to wygadac. Oferta play w tej materii dla firm
    (ze stacjonarnymi)...a w przypadku Orange (jw). to dla osob fizycznych
    - dla firm nie maja....ale to pewnie kwestia czasu. Klienci biznesowi
    pozbeda sie stacjonarnych i wtedy orange na drutach bedzie mialo mniej
    takich klientow. Ale oni zawsze troche za pozno niz rynek..

    Klienci TP Orange nie uciekaliby ze stacjonarnych linii, ale przez
    dlugi czas nie mogli zrozumiec, ze 40 zl/abonamentu za linie/numer to
    stanowczo za duzo....i ludzie uciekli na komorki. A teraz to moge ew.
    tylko zatrzymac tych, co jeszcze sa. Nie wierze, ze to odwroci trend
    ucieczki.

    --
    ThinkXtra