  • 1. Data: 2019-07-28 11:38:00
    Temat: Nielimitowany transfer dla Tidal w Play - skończył się?
    Od: miroski <m...@g...com>

    Miałem 2 lata bezpłatnego Tidala w RBM i płaciłem 5zł. za nielimitowany transfer
    danych dla niego. Rok temu promocja się skończyła i Tidal stał się płatny. Opłata
    5zł. została automatycznie zdjęta a transfer pozostał nielimitowany. Kilka dni temu w
    czasie słuchania muzyki w Tidal Internet został zablokowany. Z danych w telefonie
    wynika, że pobrałem 4,3GB w tym Tidal 2,45GB a limit Internetu w RBM mam 3GB więc z
    pakietu danych sporo zostało. Oczywiście zgłosiłem reklamacje w salonie a wczoraj
    dzwonił konsultant i przekonywał, że transfer dla Tidal nie jest nielimitowany a ja
    po prostu miałem fuksa, że przez rok nie był naliczany. Regulamin z 2015 r. mówi
    jednak coś innego
    https://www.play.pl/resources/pdf/2016/Regulamin_TID
    AL_w_Play.pdf
    Miał ktoś podobny przypadek?