  • 1. Data: 2019-07-23 00:32:00
    Temat: Virgin i SMS-y
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Aktywował ktoś ostatnio numer w Virgin?
    Serio tam ręcznie trzeba wprowadzić numer centrum SMS, aby smsy działały?
    Tak pytam, bo sporo telefonów nawet nie ma opcji wprowadzenia numeru SMSC, a
    fabrycznie simy Virgin albo nie mają tego numeru, albo mają zły.

  • 2. Data: 2019-07-23 09:00:26
    Temat: Re: Virgin i SMS-y
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-23 o 00:32, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > Tak pytam, bo sporo telefonów nawet nie ma opcji wprowadzenia numeru SMSC, a
    > fabrycznie simy Virgin albo nie mają tego numeru, albo mają zły.

    Ja nie musiałem.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2019-07-23 11:05:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    >Aktywował ktoś ostatnio numer w Virgin?
    >Serio tam ręcznie trzeba wprowadzić numer centrum SMS, aby smsy
    >działały?

    Cos mi chodzi po glowie, ze byl jakis problem, moze zmiany, a moze mi
    sie wydawalo

    https://virginmobile.pl/pomoc-techniczna

    ... centrum SMS na pierwszym miejscu :)

    Hm ...
    https://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=90650

    obecny nr jest inny, to moze byl np stary SIM

    >Tak pytam, bo sporo telefonów nawet nie ma opcji wprowadzenia numeru
    >SMSC, a
    >fabrycznie simy Virgin albo nie mają tego numeru, albo mają zły.

    A gdzie to sie w SIM zapisuje ?

    Swoja droga - jak to rozwiazali ? Stare centrum nadal dziala, czy
    jakos zdalnie poprawili zawartosc starych kart ?

    J.

  • 4. Data: 2019-07-23 13:03:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" 5d36b08b$0$529$6...@n...neostrada.pl

    > Ja nie musiałem.

    Kiedy aktywowałeś?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

    Postscriptum: Chmurka bada serce... Co z USG, EEG, RTG, MR itd.?...

  • 5. Data: 2019-07-23 13:06:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > "Liwiusz" 5d36b08b$0$529$6...@n...neostrada.pl

    > Kiedy aktywowałeś?

    W tym roku - z 5 razy przenosiłem do Virgina.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2019-07-23 13:16:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" 5d36ea30$0$522$6...@n...neostrada.pl

    > W tym roku - z 5 razy przenosiłem do Virgina.

    Co dają? 5 pln z możliwością odpalenia 30/30/300 na miesiąc?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 7. Data: 2019-07-23 13:40:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > "Liwiusz" 5d36ea30$0$522$6...@n...neostrada.pl

    > Co dają? 5 pln z możliwością odpalenia 30/30/300 na miesiąc?

    Dają to, że mogę załatwić sprawę przez kuriera bez konieczności
    wychodzenia z domu, więc mogę wykorzystać starter a2mobile, przenieść go
    do VM, następnie przenieść go do a2m, gdzie znów będę miał pełen pakiet
    za 10zł w pierwszym miesiącu.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2019-07-23 14:41:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" 5d36f23e$0$500$6...@n...neostrada.pl

    > Dają to, że mogę załatwić sprawę przez kuriera
    > bez konieczności wychodzenia z domu,

    IMO teraz ogólnie łatwiej bez wychodzenia niż z wychodzeniem.
    Wkrótce człowiek z domu wyjdzie tylko na spacer do lasu czy
    do parku... ;) Mszę kościelną można zaliczyć bez wychodzenia
    z domu od niepamiętnych czasów. ;) [a że Kościół daje przykład...]

    > więc mogę wykorzystać starter a2mobile,

    Za który trzeba zapłacić? [to chyba nie dla nie oferta]
    Wolę to:

    - zlecam przeniesienie (choćby do Orange czy *chyba* do Plusa)
    - dostaję nr tymczasowy
    - jeśli tymczasowy nr jest fajny, rezygnuję z przeniesienia
    - jeśli tymczasowy nr jest taki sobie, ;) rezygnuję z nru tymczasowego

    > przenieść go do VM,

    OK.

    > następnie przenieść go do a2m,

    IMO wszystko to trwa wiele dni -- miesięczny okres to trochę mało...

    > gdzie znów będę miał pełen pakiet za 10zł w pierwszym miesiącu.

    Wszystko (minuty, SMSy, net) za niespełna 10 zł?
    Co po miesiącu? Zostaje 10 groszy na koncie i rok ważności konta?

    -=-

    Czy to prawda, że A2M podwyższa koszty z 9.9 zł na 12.9 zł itd.?
    [itd. -- aż do wyczerpania 500+]

    -=-

    Gdzie jeszcze warto przenieść numer?
    Play/Fakt -- ale to wiem.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 9. Data: 2019-07-23 14:49:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > do parku... ;) Mszę kościelną można zaliczyć bez wychodzenia
    > z domu od niepamiętnych czasów. ;) [a że Kościół daje przykład...]

    To zależy, czy kupujesz starter, czy dostajesz w ramach przeniesienia skądś.

> [...]
    >  - jeśli tymczasowy nr jest fajny, rezygnuję z przeniesienia
    >  - jeśli tymczasowy nr jest taki sobie, ;) rezygnuję z nru tymczasowego

    Tyle zachodu, aby zyskać jakiś numer? To już nie lepiej pójść na SAM i
    popatrzeć wśród setek starterów i poszukać jakiegoś numeru? Cudów może
    nie ma, ale w zeszłym roku, jak siostra przyjechała z emigracji do
    Polski, to kupiłem jej pierwszy polski numer, przykładowo wyglądał on:
    578-541-441

    Z kolei do dziś pluję sobie w twarz, jak to w latach '90 w abonamencie w
    erze losowo dostałem numer 606-111-511. To były czasy nieprzenaszalnych
    numerów, a ja młody, głupi i biedny, zrezygnowałem z niego po dwóch
    latach, bo się połasiłem na niższy rachunek u nowego operatora.

    > OK.

    > IMO wszystko to trwa wiele dni -- miesięczny okres to trochę mało...

    Trwa. Ale jeśli masz dwa takie numery, to możesz robić na zakładkę :)

    > Wszystko (minuty, SMSy, net) za niespełna 10 zł?
    > Co po miesiącu? Zostaje 10 groszy na koncie i rok ważności konta?

    Tak, dokładnie to zostaje. Rok ważności konta jest od razu, bez potrzeby
    wykonania pierwszego doładowania (w odróżnieniu od VM, gdzie co prawda
    RWK jest, ale dopiero jak doładujesz starter).

    > Czy to prawda, że A2M podwyższa koszty z 9.9 zł na 12.9 zł itd.?
    > [itd. -- aż do wyczerpania 500+]

    To prawda, aczkolwiek akurat pakiet za 19,90zł na
    rozmowy/smsy/mmsy/internet z lejkami zostaje bez zmian. Zwiększa się
    tylko cena pakietów niepełnych (na 1 lub 2 usługi), oraz dodają pakiety
    na wszystko z podwyższonymi lejkami (w standardzie za 19,90zł jest lejek
    po 5gb, teraz w tej samej cenie będzie lejek po 10gb, wchodzą też nowe
    pakiety 24,90zł z lejkiem po 20gb i 29,90zł z lejkiem po 30gb).

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2019-07-23 14:50:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d37007e$0$525$6...@n...neostrada.pl

    > - jeśli tymczasowy nr jest fajny, rezygnuję z przeniesienia
    > - jeśli tymczasowy nr jest taki sobie, ;) rezygnuję z nru tymczasowego

    572 55 99 06 <-- ten już jest całkiem fajny, ale nie skorzystałem

    --