  • 1. Data: 2012-07-21 21:01:46
    Temat: "Niemcy" Tusk-Walter-Waltz-Kapler-Herra-Rutz znowu o sukcesie
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Niesamowite, echa wspaniałej imprezy Euro 2012 nie mają końca. Fakty Waltera w
    telewizji TVN czternastego, a to już dwa tygodnie po mistrzostwach,
    przypomniały znowu widzom o wspaniałej organizacji imprezy. Tym razem o
    bezpieczeństwie. Można powiedzieć bezpieczeństwo było tip-top, zapewnione na
    najwyższym poziomie. Ordnung muss sein. Nie mogło być inaczej, "Niemcy", a
    większość nazwiska kierowniczo kontrolujących imprezę są niemieckie, Niemcy
    organizację mają w genach. Wystarczy wyliczyć takie wielkie osobistości
    przygotowujące Euro jak:

    - Tusk premier (niemieckie nazwisko)
    - Walter prezes TVN, w którym był ten materiał (niemieckie nazwisko)
    - Waltz prezydent Warszawy (niemieckie nazwisko)
    - Kapler prezes Narodowego Centrum Sportu (niemieckie nazwisko)
    - Herra prezes spółki PL.2012 organizującej Euro 2012 (niemieckie nazwisko)
    - Rutz główny projektant Stadionu Narodowego (niemieckie nazwisko)

    zorganizowali imprezę na najwyższym poziomie, sam szef UEFA był tego zdania. A
    o echach jak widać z tego materiału będziemy się zapewne dowiadywać jeszcze
    nie raz. Śmiem twierdzić, że gdyby Euro organizowali "Polacy" to by to
    spieprzyli. Nie byłoby tego błysku i rozmachu organizacyjnego. Są oczywiście
    zarzuty, że stadion kosztował o połowę więcej niż taki sam na Ukrainie, ale za
    jakość trzeba płacić, wiadomym jest, że "Niemcy" kosztują. I nie ma się tutaj
    co obrażać na dodatkowe setki milionów złotych wliczone w koszty stadionu. Że
    za to powstałby szpital czy przedszkola. Czy nawet premię półmilionową dla
    prezesa Kaplera. Stadion polski jest lepszy niż ten tańszy na Ukrainie.

  • 2. Data: 2012-07-22 13:50:06
    Od: "axel" <a...@w...pl>

    ....najśmieszniejsze z tych Twoich wywodów jest TO....że...... TO NIE SĄ
    NIEMCY !!!!!
    ....TO raczej są TWOI STARSI BRACIA W WIERZE.....MASONI......

    Amen

  • 3. Data: 2012-07-23 08:50:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 21 lipca 2012 21:01:46 UTC+2 użytkownik Marcin Rolicki napisał:
    > Niesamowite, echa wspaniałej imprezy Euro 2012 nie mają końca.

    A co z tą bomą atomowa o której pisałeś?
    No i nic tym razem o pedzącej żarówce nie napisałes- przeoczenie jakieś?

  • 4. Data: 2012-07-24 00:07:05
    Temat: Re: "Niemcy" Tusk-Walter-Waltz-Kapler-Herra-Rutz znowu o sukcesi
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

    > .....najśmieszniejsze z tych Twoich wywodów jest TO....że...... TO NIE SĄ
    > NIEMCY !!!!!

    Jak nie? Babka Donalda Tuska premiera Polski niejaka Anna Liebke była
    najprawdziwszą Niemką. A matka Donalda Tuska mówiła rodzajem niemieckiego.
    Jakby dobrze poszukał w drzewie genealogicznym okazałoby się, że może Donald
    Tusk spokrewniony jest z jakąś Angelą Merkel albo innymi niemieckimi
    wpływowymi rodzinami.

    > .....TO raczej są TWOI STARSI BRACIA W WIERZE.....MASONI......

    Nawet papież ma nazwisko niemieckie ;) Więc Niemcy są teraz na topie.

  • 5. Data: 2012-07-24 20:54:43
    Temat: Re: "Niemcy" Tusk-Walter-Waltz-Kapler-Herra-Rutz znowu o sukces
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

    > A co z tą bomą atomowa o której pisałeś?
    > No i nic tym razem o pedzącej żarówce nie napisałes- przeoczenie jakieś?

    Komunoruscy pracują na pełnych obrotach nad destabilizacją sytuacji w Polsce.
    Zamach w Smoleńsku pogorszył sytuację polityczną a mocna bomba w Warszawie
    dokończy dzieła i pogrąży Polskę w chaosie. Komunoruscy już są blisko. Nie
    wiem czy wiesz, osoba, która dokonała zamachu w Burgas mówiła po rosyjsku.

    RMF: "Bułgarskie media: Zamachowiec z Burgas miał wspólniczkę i mówił po rosyjsku"
    http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-bulgarskie-medi
    a-zamachowiec-z-burgas-mial-wspolniczke-i-mow,nId,62
    4256

  • 6. Data: 2012-07-24 21:59:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 lipca 2012 20:54:43 UTC+2 użytkownik Marcin Rolicki napisał:
> [...]
    rosyjsku&quot;
    > http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-bulgarskie-medi
    a-zamachowiec-z-burgas-mial-wspolniczke-i-mow,nId,62

    A co z żarówką?