  • 1. Data: 2012-07-28 00:29:07
    Temat: Nietypowy policjant
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Wieczorkiem zatrzymał mnie patrol. Nie żadna drogówka, po prostu taka
    rutynowa kontrola, czy przypadkiem sobie auto nie kradnę, albo co, czy
    nie piłem (pewnie bardziej to,bo jest piątek wieczór). Po raz pierwszy w
    życiu policjant podziękował mi za to, że się zatrzymałem. Dosłownie
    usłyszałem, "Dziękuję za poświęcony mi czas i życzę miłego wieczoru".
    Szczęka mi opadła, nigdy żaden policjant nie podziękował mi za to, że
    raczyłem poświęcić swój czas... Generalnie mam wrażenie,że nawet mandat
    od tego jegomościa przyjmowałbym z uśmiechem na twarzy. Jego ton głosu,
    sposób mówienia, niesamowita uprzejmość... Gdy zadzwonił do mnie znajomy
    policjant powiedział, że mogę spokojnie dokończyć rozmowę (zanim
    dmuchnę) bo przecież oni mają czas, im się nie spieszy. Szczerze jestem
    w szoku.

    --
    anacron

  • 2. Data: 2012-07-28 00:50:18
    Temat: Re: Nietypowy policjant
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-28 00:29, anacron pisze:
> [...]
    > albo co, czy nie piłem (pewnie bardziej to,bo jest piątek
    > wieczór). Po raz pierwszy w życiu policjant podziękował mi za

    Ewidentnie komendant robił "pracę w terenie" ...

    Spodziewajcie się motyliński pierestrojki we Włocławku.

    Proponuję o szczegóły rozpytać komendanta na kawce !

  • 3. Data: 2012-07-28 01:01:15
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Ewidentnie komendant robił "pracę w terenie" ...
    >
    > Spodziewajcie się motyliński pierestrojki we Włocławku.
    >
    > Proponuję o szczegóły rozpytać komendanta na kawce !

    Jesteś głupi. To nie była policja z Włocławka debilu, a resztę bzdur sam
    sobie zweryfikuj, bo niedawno coś na ten temat napisałem.

    --
    anacron

  • 4. Data: 2012-07-28 01:04:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-28 01:01, anacron pisze:

    > Jesteś głupi. To nie była policja z Włocławka debilu, a resztę
    > bzdur sam sobie zweryfikuj, bo niedawno coś na ten temat napisałem.

    motyliński - nie mówcie do mnie debilu, bo pomyślą, że twoja
    matka to mój syn.

  • 5. Data: 2012-07-28 01:10:18
    Temat: [OT] Re: Nietypowy policjant
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > motyliński - nie mówcie do mnie debilu, bo pomyślą, że twoja matka to
    > mój syn.

    Gil skurwysynu jebany dam Ci ostatnie ostrzeżenie, odpierdol się. Rafale
    Gil jesteś debilem o intelekcie parkometru, co udowadniasz za każdym
    razem. Nie moja wina, że Twoja matka to kurwa, żona ma dupę jak szafa
    trzydrzwiowa, a córka robi loda menelom pod mostem. To nie moja wina.

    --
    anacron

  • 6. Data: 2012-07-28 01:19:12
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Trakt Lubelski 372, Warszawa. I pomyśleć, że ja tam często obok bywam.

    --
    anacron

  • 7. Data: 2012-07-28 01:45:25
    Temat: Re: [OT] Re: Nietypowy policjant
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-28 01:10, anacron pisze:

    > Rafale Gil jesteś debilem o intelekcie parkometru, co

    Twoja mama nie narzekała ... o co ci chodzi ?

  • 8. Data: 2012-07-28 01:46:10
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-28 01:19, anacron pisze:

    > Trakt Lubelski 372, Warszawa. I pomyśleć, że ja tam często obok
    > bywam.

    WSZCZĄSAJĄCE ... Dam ci bliższy namiar : WROCŁAW :)

    Mama teraz też nie narzeka.

    To samo o tobie może powiedzieć komendant ?

  • 9. Data: 2012-07-28 02:02:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Saturday, July 28, 2012, 1:19:12 AM, you wrote:

    > W dniu 2012-07-28 01:04, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
    > Trakt Lubelski 372, Warszawa. I pomyśleć, że ja tam często obok bywam.

    I co w zwiazku z tym? Rafał ma mieć uzasadnione obawy?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2012-07-28 02:08:15
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > I co w zwiazku z tym? Rafał ma mieć uzasadnione obawy?

    Jak to co w związku z tym ? Obejrzymy filmik z rejestratora,
    gdzie motyliński da po hamplach z całej siły na trakcie, mimo
    braku jakiegokolwiek zagrożenia, zacznie rzucać kurwami,
    zaciągnie ręczny ... po czem rzuci kolejną kurwą i zorientuje
    się, że Gil siedzi we Wrocławiu :)

    A potem pójdzie wypłakać się do komendanta ... Na kawę (rzecz
    jasna).