  • 1. Data: 2010-01-16 20:13:41
    Temat: Nigdy więcej abonamentu
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    No szlag mnie jakiś trafi! Kuźwa, mam abo w PLAY od blisko dwóch lat.
    W sumie to bez sensu było od początku, bo i tak telefon na wolnym
    rynku zawsze kupuję, ale jakoś tak wyszło. No i teraz średnio dwa razy
    dziennie nagabują mnie ze swoją "boską" ofertą, mimo, że koniec umowy
    za 2 miesiące. Oferta jest do kitu, zwłaszcza, że koniecznie chcą mi
    zmienić abonament, nawet Orange mniej "marudził" i marudzi... Inna
    rzecz, że PLAY nie respektuje oświadczeń woli dotyczących
    przetwarzania danych w celach marketingowych. A Orange, owszem, mam
    aktywkę ale cisza jest, ci potrafią uszanować oświadczenie woli...
    Ehhhh. Pozostaje prepaid... Ciekawe jak jest u innych?

    JK

  • 2. Data: 2010-01-16 20:32:11
    Temat: Re: Nigdy więcej abonamentu
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    JohnyK pisze:
> [...]
    > aktywkę ale cisza jest, ci potrafią uszanować oświadczenie woli...
    > Ehhhh. Pozostaje prepaid... Ciekawe jak jest u innych?

    ja tu na grupie jestem pierwszy "za prepaidem", ale jest tu wielu takich
    którzy mają racjonalne powody aby płacić abonament. Wielu z nich ma
    umowy niedostępne dla zwykłego użytkownika, ale troli nigdzie nie
    brakuje. W Orange dzieki promocjom da sie "zejść" do 8/24grosze, ale nie
    da sie w 100% zablokować reklam smsami. tzn blokady przestają być
    skuteczne w chwili dużych zmian w cennikach, wraz z wejściem dużych
    promocji itp.

  • 3. Data: 2010-01-16 21:33:36
    Od: Morek <j...@g...pl>

    ToMasz wrote:

> [...]
    > da sie w 100% zablokować reklam smsami. tzn blokady przestają być
    > skuteczne w chwili dużych zmian w cennikach, wraz z wejściem dużych

    Bzdety gadasz...sa uslugi abonamentowe jakich nie ma i nie bedzie w
    Pre-paid....Chocby numer telefonu stacjonarnego w konorce w
    Erze...Baaa..ja sobie przenioslem numer z TP Sa...Czy jakakolwiek siec
    pre-paid oferuje taka usluge?

  • 4. Data: 2010-01-16 22:50:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Morek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Pre-paid....Chocby numer telefonu stacjonarnego w konorce w
    > Erze...Baaa..ja sobie przenioslem numer z TP Sa...Czy jakakolwiek siec

    W tej chwili zadna (jesli nie liczyc miszmaszy sprzetowych z VoIPem przez
    3G i WiFi).
    Ale nie twierdzilbym, ze nigdy w prepaidzie czegos takiego nie bdzie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-01-17 07:42:32
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Morek pisze:

    > Bzdety gadasz...
    zacytuje wiec chociaż jedną

    > sa uslugi abonamentowe jakich nie ma i nie bedzie w
    > Pre-paid....
    co ująłęm: "mają racjonalne powody by płacić abonament"

    > Chocby numer telefonu stacjonarnego w konorce w
    > Erze...Baaa..ja sobie przenioslem numer z TP Sa...Czy jakakolwiek siec
    > pre-paid oferuje taka usluge?
    nie. ale napisz prosze co TOBIE ta możliwość tak naprawdę daje?

    ToMasz

    PS która siec abonamentowa daje kapitał minut na 11 lat? która sieć
    abonametowa podpisując umowe na 3 lata obniża stawki do wszystkich z 75
    groszy na 29 groszy? To są drobiazgi dostępne tylko w prepaidach.

  • 6. Data: 2010-01-17 08:14:05
    Od: TGor <g...@w...peel>

    W dniu 2010-01-16 22:33, Morek pisze:

    > Bzdety gadasz...sa uslugi abonamentowe jakich nie ma i nie bedzie w
    > Pre-paid....

    Przecież to dokładnie napisał kolega. Uczyłeś się czytać *wieczorowo*?

    TG

  • 7. Data: 2010-01-17 08:18:58
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Morek" news:hitbbd$817$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > Pre-paid....Chocby numer telefonu stacjonarnego w konorce w
    > Erze...Baaa..ja sobie przenioslem numer z TP Sa...Czy jakakolwiek siec

    Panowie! Po co te spory?! Każdy wybiera to co dla niego jest najlepsze.
    Pomijam teraz fakt, że wśród abonamentowców i mixowców jest gro osób, które
    podpisują kilkuletnią lojalkę tylko dlatego, że dostają przy niej telefon za
    1 PLN itp., ale nie podliczają jaki jest rzeczywisty koszt telefonu itp. -
    bardzo często okazuje się, że lepiej jest kupić telefon na wolnym rynku
    (media markt itp.) i wpakować do niego tam kartę SIM.
    Są też ludzie, który abonament się po prostu opłaca i to baaardzo. Wszystko.

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2010-01-17 08:59:28
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    ToMasz pisze:

    > PS która siec abonamentowa daje kapitał minut na 11 lat? która sieć
    > abonametowa podpisując umowe na 3 lata obniża stawki do wszystkich z 75
    > groszy na 29 groszy? To są drobiazgi dostępne tylko w prepaidach.

    A może być z 75 do 20 (brutto) w umowie na rok bez telefonu lub na 2
    lata z telefonem?
    Jest taka możliwość więc nie pisz, że nie można.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 9. Data: 2010-01-17 10:53:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nie. ale napisz prosze co TOBIE ta możliwość tak naprawdę daje?

    Moze chetniej dzwonia do niego inni?
    Jak np. widze jakies ogloszenie, czy numer kontaktowy firmy i jest tam
    podany numer numer telefonu stacjonarnego to wybieram sposrod innych wlasnie
    te oferte i najpierw dzwonie na numer stacjonarny.
    Oczywiscie w obecnych czasach coraz mniej ludzi bedzie na to zwracalo uwage,
    ale poki co dla mnie np. jest to istotne i dlatego poki co nie pozbywam sie
    Ery.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2010-01-17 10:58:43
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Flo pisze:

    > A może być z 75 do 20 (brutto) w umowie na rok bez telefonu lub na 2
    > lata z telefonem?
    > Jest taka możliwość więc nie pisz, że nie można.

    ja nie zjadłem wszystkich rozumów, wiec każda konkretna informacja o
    nowościach taryfowych jest mile widziana. jednak prosiłbym o jakiegoś
    linka do regulaminu, który użytkownikowi podpisującemu umowę np
    75zł/mies, 70gr za minute, gwarantuje ze w pewnym czasie, w trakcie
    umowy ceny za minute rozmowy spadną.

    ToMasz

    PS coś (zdarzenie, usługa) co jest NIE dla z.u. i _było_ RAZ i jest
    nikła szansa ze sie powtórzy, nie bierze udziału w grze.

    ps2 75zł abo do wygadania po 20gr br do wszystkich? też bym linka prosił