  • 1. Data: 2010-01-15 16:52:26
    Temat: Sciphone i9+++
    Od: Stan Zapalny <s...@n...am>

    witam:)
    czy wie ktoś coś o jakimś kliencie poczty do tego ustrojstwa?

  • 2. Data: 2010-01-15 17:18:14
    Temat: Re: Sciphone i9+++
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 17:52:26 +0100, Stan Zapalny napisał(a):

    > witam:)
    > czy wie ktoś coś o jakimś kliencie poczty do tego ustrojstwa?

    Jak nie ma to nie ma - to nie jest smartfon. Chyba, że któraś z imitacji
    klienta maila w Javie zadziała.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-01-15 23:20:42
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    http://www.mmail.pl/pl/

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 4. Data: 2010-01-18 09:15:11
    Od: Kuroi Bonza <b...@w...pl>

    Stan Zapalny pisze:
    > witam:)
    > czy wie ktoś coś o jakimś kliencie poczty do tego ustrojstwa?
    to jest ten chinski wynalazek?
    Mam jakies takie urzadzonko podobne do iPhona, jezeli myslimy o tym
    samym producencie, to to ma taki dziwny system, ze raczej nie znajdziesz.

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Daboni
    http://www.flavonmax.com/samodoskonalenie