  • 1. Data: 2015-01-30 02:51:19
    Temat: Nju -- rozmowa ze ślepym o kolorach
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Odpowiedź Nju:

    .===================================================
    =====================.

    W odpowiedzi na skierowane do naszego Biura zgłoszenie uprzejmie informujemy, że
    zgłoszona przez Panią nieprawidłowość
    w rozliczeniu opłat naliczonych w rachunku z 19.01.2015 r. została poddana ponownej
    weryfikacji. Potwierdzamy, że ponowna
    analiza naliczeń nie stwierdza nieprawidłowości. Opłaty za zrealizowane z Pani numeru
    usługi zostały rozliczone zgodnie
    z obowiązującą ofertą.

    Wyjaśniam, że faktury VAT wystawiane są za miesięczny okres rozliczeniowy. W Pani
    przypadku okres rozliczeniowy obejmuje
    cykl billingowy rozliczny w okresie od 19-go do 18-go każdego miesiąca. Kwestionowana
    przez Panią pozycja na rachunku
    szczegółowym dotyczy wiadomości SMS wysłanej w dniu 19.12.2014 r. Zgodnie z
    obowiązującym Panią cyklem billingowym,
    opłata za powyższe zdarzenie została uwzględniona w rachunku z 19.01.2015 r.

    Potwierdzamy, że kwestionowana wiadomość SMS została wysłana z karty SIM przypisanej
    do Pani numeru. Jako Operator nie
    ponosimy odpowiedzialności za sposób użytkowania karty SIM przez Abonenta. Naszej
    ocenie nie podlega też fakt, czy
    zaistniałe zdarzenie wynikało z celowego działania Abonenta lub było dziełem
    przypadku czy dostępu do telefony osób trzecich.
    Za skutki użytkowania karty SIM odpowiedzialność ponosi Abonent. Z uwagi na
    prawidłowe rozliczenie opłat, nie mamy podstaw
    do ich korekty. Tym samym podtrzymujemy naszą decyzję przedstawioną w odpowiedzi z
    27.01.2015 r.

    W trybie postępowania reklamacyjnego stanowisko Spółki jest ostateczne, tym samym ten
    etap procesu uznajemy
    za zakończony. Podstawą do wznowienia postępowania reklamacyjnego byłoby pojawienie
    się nowych, istotnych
    dla sprawy okoliczności. W przypadku ich braku dalszą korespondencję w tym
    przedmiocie pozostawimy bez rozpatrzenia.
    Liczymy, że powyższe informacje będą Pani pomocne w zrozumieniu naszej decyzj

    '===================================================
    ====================='

    Moja prośba (numer telefonu zastąpiłem przez xxxxxxxxx)
    do Nju, do której Nju ,,nawiązuje'' powyższym tekstem:

    .===================================================
    ========================================.

    W nawiązaniu do zgłoszenia nr 1471854972 z dnia wczorajszego.

    Nju> Analiza wykazała, że w dniu 19.12.2014 r. został wysłany SMS na kwotę
    0,09 zł.

    Zestawienie> 16:48 sieć T-mobile xxxxxxxxx 1 0,07 0,09 0,09

    Zestawienie to obejmuje okres od 19 grudnia ubr. do 18 stycznia br.

    Strona WWW https://www.njumobile.pl/mojekonto/stan-konta mówi o obecnym
    stanie, wskazując na kolejny SMS, o którym Państwo teraz nie piszą. Jeśli
    mogę prosić o informację -- proszę o podanie numeru telefonicznego, na
    który wysłano SMS w obecnym okresie oraz o podanie dnia i godziny wysłania
    tego SMS.

    '===================================================
    ========================================'

    Aby było jasne -- proszę o podanie numeru telefonu, na który
    rzekomo wysłano SMS w bieżącym okresie, zaś Nju pisze o SMS
    wysłanym w poprzednim okresie... Nju pisze bardzo dużo,
    obszernie, wyczerpująco, profesjonalnie ;) -- ale nie
    nawiązuje do mojej prośby...

    Zadowoliłaby mnie odpowiedź typu:

    nie możemy podać tej informacji

    jak i

    SMS wysłano na numer yyyyyyyyy.

    Sprawa dotyczy mojej matki, moja matka nie wysyła SMSów,
    numer (na który rzekomo wysłano SMS w poprzednim okresie)
    z poprzedniego okresu występuje na rachunku tylko raz.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2015-01-30 21:09:18
    Temat: Re: Nju -- rozmowa ze ślepym o kolorach
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Odpowiedź Nju:

    Z opisu widzę, że ten ślepy to ty.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-01-31 00:08:57
    Temat: Re: rozmowa ze ślepym o kolorach bananow
    Od: "ciagnij druta ciagnij wasalu, bandzie kradnacej twoja wolnosc" <p...@c...pl.invalid>

    Eneuel wrote:
    > Sprawa dotyczy mojej matki, moja matka nie wysyła SMSów,
    > numer (na który rzekomo wysłano SMS w poprzednim okresie)
    > z poprzedniego okresu występuje na rachunku tylko raz.

    w *stopie* masz wyczerpujaca odpowiedz, rozdzial ? bananarama ?

    w nadchodzacym sezonie ogorkowym bedzie "lepiej"...

    tylko boki zrywac, bedzie nastepna "bananowa republika prl sp. z o.o."
    podobnie jak 'Bananenrepublik brd mbH' za tej http://pl.vc/1mwqs cwikly!
    http://tinyurl.com/mv6s9mg http://tinyurl.com/mqske5j ... ... ...

    jak liczysz na *lepiej* - to tylko w grobie!

    --
    wypasiona na mc-kaczka aka SZCZYkago usrael: https://tr.im/ilpQ3
    kulisy hodowli usraelskich loch oraz knurow: https://tr.im/yVToK

    http://tinyurl.com/o3zldrs

    bananarama http://tinyurl.com/mhlwx73 http://tinyurl.com/ozclutw
    bananarama http://tinyurl.com/p746xq2 http://tinyurl.com/ofk4wsb
    bananarama http://tinyurl.com/pzhx3qd http://tinyurl.com/qysqcsd
    bananarama http://tinyurl.com/l369uo9 http://tinyurl.com/ll8ttqw
    bananarama http://tinyurl.com/o97c6cx http://tinyurl.com/nkawkl8

    http://tinyurl.com/oehks5q

  • 4. Data: 2015-01-31 12:33:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" magodk$pod$...@n...news.atman.pl

    > Z opisu widzę, że ten ślepy to ty.

    Merytorycznie jak w białostockim sądzie -- zatem wskaż ten numer.
    Nie ten z 19 grudnia, ale z bieżącego okresu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-01-31 12:47:32
    Od: Janusz <g...@t...pl>

    1/ Napisanie reklamacji ~15 minut
    2/ Kontakty z BOK NJU ~30 minut
    3/ Zapoznanie się z odpowiedzią ~15 minut
    4/ Post na forum ~10 minut
    5/ Monitorowanie forum, ew. odpowiedzi ~30 minut

    Tyle być może w przybliżeniu Twojego własnego bezcennego czasu straciłeś. W efekcie
    być może dostaniesz zwrot 9 groszy za SMS.

    Warto?

  • 6. Data: 2015-01-31 13:07:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Janusz" c...@g...co

    : 1/ Napisanie reklamacji ~15 minut

    Około 2 minut.

    : 2/ Kontakty z BOK NJU ~30 minut

    0 minut.

    : 3/ Zapoznanie się z odpowiedzią ~15 minut

    Mniej niż 2 minuty.

    : 4/ Post na forum ~10 minut

    1 minuta.

    : 5/ Monitorowanie forum, ew. odpowiedzi ~30 minut

    Mniej niż 1 minuta.

    : Tyle być może w przybliżeniu Twojego własnego
    : bezcennego czasu straciłeś. W efekcie być może
    : dostaniesz zwrot 9 groszy za SMS.

    : Warto?

    -=-

    Stratą czasu jest rozmowa z Tobą, gdyż nie o 9 groszy chodzi, lecz o numer.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-01-31 13:13:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Janusz" c...@g...co

    : Tyle być może w przybliżeniu Twojego własnego bezcennego
    : czasu straciłeś. W efekcie być może dostaniesz zwrot
    : 9 groszy za SMS.

    Problemem jest comiesięczne naliczanie, nie zaś 9 groszy.

    Tak zacząłem korespondencję:

    Choć nie wysyłam SMSów -- naliczają Państwo 9 groszy.

    Nie o 9 groszy chodzi, lecz o zaprzestanie naliczania,
    a wcześniej -- o zrozumienie powodu naliczania.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-01-31 23:32:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 31 Jan 2015 03:47:32 -0800 (PST), Janusz napisał(a):
> [...]
    >
    > Tyle być może w przybliżeniu Twojego własnego bezcennego czasu straciłeś. W efekcie
    być może dostaniesz zwrot 9 groszy za SMS.

    W imie, *#@#, zasad.
    Pomysl tez, ze oni przez jedno 9 gr stracili godzine i to platna.
    Oducza sie mylic w rachunkach :-)

    Tylko ... ja juz nic nie rozumiem. Ile tych SMS bylo, co Eneuel
    reklamowal, a co mu odpowiedzieli.
    Jesli napisal tak jak na newsach potrafi sie zaprezentowac, to wcale
    sie nie dziwie ze Orange nie zrozumial.

    J.

  • 9. Data: 2015-02-01 10:26:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 31 Jan 2015 13:13:08 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
> [...]
    > Nie o 9 groszy chodzi, lecz o zaprzestanie naliczania,
    > a wcześniej -- o zrozumienie powodu naliczania.

    4 zdania napisales, a ja ciagle nie rozumiem - nie wysylasz sms wcale,
    a oni ci co miesiac 9 gr ?

    To trzeba jasno i dobitnie.

    I co - na billingu jest sms za 9 gr, bez daty, godziny ani numeru ?

    W dobie roznych smartfonow, wirusow i uslug .. jestes pewny ze nie
    wysylasz ?

    J.

  • 10. Data: 2015-02-01 17:11:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." u...@4...net

    > 4 zdania napisales, a ja ciagle nie rozumiem - nie
    > wysylasz sms wcale,a oni ci co miesiac 9 gr ?

    Na razie to tylko dwa kolejne miesiące,
    więc trudno pisać, że każdy.

    > To trzeba jasno i dobitnie.

    Jest jasno i jest dobitnie. Ty być może nie wiesz,jak
    wygląda wskazana przeze mnie strona WWW ze stanem
    licznika, ale Nju -- wie. Chciałem na grupie dać
    link do snapa, ale na snapie jest matki numer
    telefonu.

    Mogę obciąć ten numer telefonu i postawić snap.

    > I co - na billingu jest sms za 9 gr, bez daty, godziny ani numeru ?

    Za poprzedni miesiąc jes biling, za obecny jeszcze nie ma
    billingu, ale juz wiadomo, że Nju policzył za jeden SMS.

    > W dobie roznych smartfonow, wirusow
    > i uslug .. jestes pewny ze nie wysylasz ?

    To nie jest smartfon, ale bardzo prosty telefon.

    -=-

    I aby było jasne -- nigdzie nie domagam się zwrotu tych 9 czy 18 groszy.
    Szukam powodu naliczenia, aby w przyszłości nie było tych opłat.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'