  • 1. Data: 2015-01-29 22:37:48
    Temat: Zabezpieczenie telefonu przed kradzieza
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam,

    Po przeczytaniu artykulu z Gazety jak to pewnej pani zostal skradziony
    telefon, ale dzieki odpowiedniemu zabezpieczeniu (autor nie mowi
    jakiemu) policja byla w stanie namierzyc zlodzieja w tramwaju i odzsykac
    lup zastanawiam sie czy swojego telefonu tez jakos nie zabezpieczyc.
    Pewnie ktos juz sie interesowal tematem i moze sie podzielic z grupa
    swoimi przemysleniami? Jakie aplikacje sa godne polecenia?

    Artykul dospteny pod linkiem:
    http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,17327163,Jak_
    GPS_przechytrzyl_amatorow_cudzych_telefonow.html#Box
    LokKrakLink

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2015-01-29 22:41:14