  • 1. Data: 2010-06-20 20:03:55
    Temat: No i po... Bobrowym Trzecim...
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    witam...
    sowsko wrocilo...
    zmarzniete, zmokniete, zmeczone i na kacu....
    i moto usyfione na maksa;]

    bylo do dupy...
    zimno, mokro, Organizatorzy nieprzekupni, trasa jakas taka
    w pieknych okolicznosciach po gladkim asfalcie,
    pytania latwe, slonce w oczy, piwo, pierogi, wodka zimna...

    za rok i tak przyjedziemy:P

    kilka wizualizacji na szybko
    http://picasaweb.google.pl/104820577246396851765/3Bo
    browy#

    --
    pozdrawiam,
    Sowa

  • 2. Data: 2010-06-21 09:33:59
    Temat: Re: No i po... Bobrowym Trzecim...
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl>

    W dniu 20.06.2010 22:03, sowa pisze:
> [...]
    > w pieknych okolicznosciach po gladkim asfalcie,
    > pytania latwe, slonce w oczy, piwo, pierogi, wodka zimna...

    O ile zaplanowane na przyszły rok powodzie, trzęsienia ziemi, trąby
    powietrzne i wybory odbędą się PO terminie rajdu (17-19/06/2011), to może go
    nawet znowu zorganizujemy. Znaczy zdezorganizujemy. Jak zwykle.

    W imieniu dezorganizatorów, z podziękowaniem dla wszystkich za udział i klimat.
    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.madmax.riders.pl

  • 3. Data: 2010-06-21 15:41:56
    Od: Gawron <m...@g...com>

    MadMax i Czarek wielkie dzieki.
    Z przygodami, ale wrocilem! :-)
    Do zo za rok!
    Kocyk Ty chrapaczu!
    G!
    AT

  • 4. Data: 2010-06-21 18:03:07
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl>

    W dniu 21.06.2010 17:41, Gawron pisze:
    > MadMax i Czarek wielkie dzieki.
    > Z przygodami, ale wrocilem! :-)
    > Do zo za rok!
    > Kocyk Ty chrapaczu!
    > G!
    > AT

    To jeszcze przy okazji, jeśli ktoś ma ochotę przejechać trasę rajdu:

    http://tiny.pl/ht6n2
    (Google Maps)
    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.madmax.riders.pl

  • 5. Data: 2010-06-21 18:13:18
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska" <m...@r...pl> napisał w
    wiadomości news:hvo9g9$n2o$1@news.dialog.net.pl...
    > To jeszcze przy okazji, jeśli ktoś ma ochotę przejechać trasę rajdu:
    > http://tiny.pl/ht6n2

    teraz?
    teraz kurna to sie w rzyc pocaluj:P
    a pytalem przed startem:))

  • 6. Data: 2010-06-21 18:19:48
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl>

    W dniu 21.06.2010 20:13, sowa pisze:
    > Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska"<m...@r...pl> napisał w
> [...]

    Przed startem też była dostępna, za pińcet ;)

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.madmax.riders.pl

  • 7. Data: 2010-06-21 18:30:44
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 21 Cze, 20:19, "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl>
    wrote:

    > Przed startem też była dostępna, za pińcet ;)

    I nieprawda jest, ze sedziowie byli przekupni!!!
    G!
    AT

  • 8. Data: 2010-06-21 19:13:29
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska" <m...@r...pl> napisał w
    wiadomości news:hvoafi$no7$1@news.dialog.net.pl...

    > Przed startem też była dostępna, za pińcet ;)

    ta informacj tez nie byla dostepna...
    a czlowiek sie staral... po zwyciestwo i nagrode jechal...

    na 2-gim bylo inaczej :-P

  • 9. Data: 2010-06-21 19:14:41
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gawron" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > I nieprawda jest, ze sedziowie byli przekupni!!!

    w zyciu!
    nawet wodki nie chcieli sie napic:)))

  • 10. Data: 2010-06-21 19:35:52
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl>

    W dniu 21.06.2010 21:14, sowa pisze:
    > Użytkownik "Gawron"<m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > w zyciu!
    > nawet wodki nie chcieli sie napic:)))

    Żeby się jeszcze wyjaśnił fakt mojego uprowadzenia przez ufo... ;)

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.madmax.riders.pl