  • 1. Data: 2011-03-08 22:02:11
    Temat: No zesz q... z tym Pascalem....
    Od: A.L. <l...@a...com>

    30 sekund poszukiwan na googlu dalo

    http://www.pascal-central.com/units/fft.p

    Czy Oryginalny Poster nei ma googla?

    A.L.

  • 2. Data: 2011-03-08 22:24:41
    Temat: Re: No zesz q... z tym Pascalem....
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Uzytkownik "A.L." <l...@a...com> napisal w wiadomosci grup
    dyskusyjnych:kn9dn618od517ela7rj0vh70p6cgrfc3i9@4ax.
    com...
    > 30 sekund poszukiwan na googlu dalo
    >
    > http://www.pascal-central.com/units/fft.p
    >
    > Czy Oryginalny Poster nei ma googla?
    >
    > A.L.

    Czy A.L. nie ma spell-checkera?

    Nota bene, miala byc DCT a nie FFT.

    Ponadto jest drobna róznica w tym, co pokazuje Google A.L. a co pokazuje
    Google "zwyklemu uzytkownikowi". Nawet jezeli na ekranie jest to samo - to
    co innego dostrzega wyrobione oko eksperta, tj. A.L. - a co innego
    niewyrobione oko ZU.

    A swoja droga - sprawdzilbym jeszcze w GSL (GNU Scientific Library), w
    NetLib, w CERNLIB (cholera, nie wiem jaki jest status, przez jakis czas byla
    free), Jorge mial jakas spec strone na temat transformacji.

    Jednak zapytanie na PCP tez ma sens - nawet jezeli wywolalo umiarkowane
    pochrumkiwanie stalych bywalców - to ogólnie fajnie jest, niemal rodzinna
    atmosfera.

    slawek

  • 3. Data: 2011-03-08 23:48:18
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    A.L. wrote:
    > 30 sekund poszukiwan na googlu dalo
    >
    > http://www.pascal-central.com/units/fft.p
    >
    > Czy Oryginalny Poster nei ma googla?

    A skąd wiesz, że ten kod nie ma błędów? ;P

  • 4. Data: 2011-03-09 00:06:31
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Wed, 09 Mar 2011 00:48:18 +0100, "R. P."
    <r...@w...to.wp.pl> wrote:

    >A skąd wiesz, że ten kod nie ma błędów? ;P

    To nei moja sprawa. To sprawa Oryginalnego Postera. Jak ktos do pracy
    uzywa smieci z internetu to musi sie liczyc z tym ze moga to byc
    smieci

    A.L.

  • 5. Data: 2011-03-09 21:07:32
    Od: apl <a...@i...pl>

    On 9 Mar, 01:06, A.L. <l...@a...com> wrote:

    > To nei moja sprawa. To sprawa Oryginalnego Postera. Jak ktos do pracy
    > uzywa smieci z internetu to musi sie liczyc z tym ze moga to byc
    > smieci
    >
    > A.L.

    Dziękuję wszystkim, większość odpowiedzi była zabawna, a niektóre
    pouczające nawet.
    Jako ZU Googli nie będę się wymądrzał, ani tłumaczył z czegokolwiek.
    Powiem tylko, że to miłe, kiedy Internet tak się personifikuje i
    pokazuje ludzką twarz.
    Mimo wszystko, gdyby któś miał prockę, o którą zapytywałem, to
    poproszę. Może być w dowolnym języku imperatywnym. Porównam,
    przerobię.
    Pozdrawiam,
    OP i ZU.

  • 6. Data: 2011-03-09 21:54:57
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Wed, 9 Mar 2011 13:07:32 -0800 (PST), apl <a...@i...pl> wrote:

> [...]
    >Mimo wszystko, gdyby któś miał prockę, o którą zapytywałem, to
    >poproszę. Może być w dowolnym języku imperatywnym. Porównam,

    Jest w Fortranie, jest w Javie, chyba gdzies wizialem w Java Scripcie.
    Jest w Pythonie. Jest w Pascalu.

    Pytam ja: DLACZEGO ZAM NIE POTRAFISZ ZNALEZC?...

    Czy jak ci sie da gotowca to tez nie bedzies potrafil znalezc?...

    http://archives.math.utk.edu/software/msdos/numerica
    l.analysis/nrpas13/.html

    A.L.

  • 7. Data: 2011-03-09 22:05:35
    Od: A.L. <l...@a...com>

> [...]

    >Mimo wszystko, gdyby któś miał prockę, o którą zapytywałem, to
    >poproszę. Może być w dowolnym języku imperatywnym. Porównam,

    A tu masz w Fortanie i Javie

    http://www.netlib.org/fftpack/

    A.L.

  • 8. Data: 2011-03-09 22:08:38
    Od: A.L. <l...@a...com>

> [...]
    >Mimo wszystko, gdyby któś miał prockę, o którą zapytywałem, to
    >poproszę. Może być w dowolnym języku imperatywnym. Porównam,

    Tutaj jest od cholery, tzreba szukac pod cosine transform

    http://www.netlib.org/cgi-bin/search.pl

    A.L.

  • 9. Data: 2011-03-10 09:00:59
    Od: apl <a...@i...pl>

    Zapraszam na stronę http://main3.amu.edu.pl/~apl/index.html, gdzie
    rzeczony projekt będzie, w miarę docierania jego składników,
    publikowany.
    Dziękuję za dyskusję i wskazówki,
    apl

  • 10. Data: 2011-03-10 09:24:57
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2011-03-10 10:00, apl pisze:
    > Zapraszam na stronę http://main3.amu.edu.pl/~apl/index.html, gdzie
    > rzeczony projekt będzie, w miarę docierania jego składników,
    > publikowany.
    > Dziękuję za dyskusję i wskazówki,

    Na jakiej to jest licencji. Widzę, że udostępniasz źródła.

    Jeśli to okolica GPL to jednak doradzam gotowca pod postacią
    zlinkowania biblioteki FFTW (podawałem link do przepisu dla
    delphi), wydajność będzie znacznie lepsza niż większości
    kodu z netu a nawet odpowiednio dopieszczony własny
    (ze przypomne wątek o macierzach, po paru daniach dobiliśmy
    do 150% czasu najlepszych bibliotek i pomysły się skończyły;))

    pozdrawiam
    bartekltg