  • 1. Data: 2011-03-06 21:02:40
    Temat: Program cosinusowej transformaty Fouriera
    Od: apl <a...@i...pl>

    Witam, poszukuję procedury cosinusowej transformaty Fouriera.
    Preferowany język pascal. Czy ktoś z szanownych kolegów udostępnił by
    mi takiego gotowca? Dziękuję z góry.
    apl

  • 2. Data: 2011-03-06 21:06:17
    Temat: Re: Program cosinusowej transformaty Fouriera
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Sun, 6 Mar 2011 13:02:40 -0800 (PST), apl <a...@i...pl> wrote:

    >Witam, poszukuję procedury cosinusowej transformaty Fouriera.
    >Preferowany język pascal. Czy ktoś z szanownych kolegów udostępnił by
    >mi takiego gotowca? Dziękuję z góry.
    >apl

    Jaka uczelnia?

    A.L.

  • 3. Data: 2011-03-07 06:32:08
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 6 Mar, 22:02, apl <a...@i...pl> wrote:
    > Witam, poszukuję procedury cosinusowej transformaty Fouriera.
    > Preferowany język pascal. Czy ktoś z szanownych kolegów udostępnił by
    > mi takiego gotowca? Dziękuję z góry.

    Do czego to jest potrzebne jesli mozna wiedziec? Ja bym w dowolnym
    arkuszu kalkulacyjnym podstawil dane do kolejnych funkcji (bez
    wzgledu
    na to czy to jest cosinus, czy jakakolwiek inna funkcja) i
    wspolczynniki
    liniowe bym wyliczyl przy pomocy reglinp ( a moze myle, moze reglinw)
    -
    wiekszego gotowca nie ma, 5 minut roboty.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-03-07 14:10:52
    Od: A.L. <l...@a...com>

    Mnie wyglada ze na zaliczenie

    A.L.

  • 5. Data: 2011-03-07 15:44:28
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2011-03-07 15:10, A.L. pisze:

    > Mnie wyglada ze na zaliczenie

    Racja - sesja zimowa blisko 8-)

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 6. Data: 2011-03-07 16:13:00
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 07 Mar 2011 16:44:28 +0100, Paweł Kierski <n...@p...net>
    wrote:

    >Racja - sesja zimowa blisko 8-)

    Kto dizsiaj pisze program obliczeniwy w Pascalu?...

    A.L.

  • 7. Data: 2011-03-07 16:42:48
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2011-03-07 16:44, Paweł Kierski pisze:

    > Racja - sesja zimowa blisko 8-)

    Chyba koniec sesji poprawkowej:)

    A właśnie, projekt trzeba muszę napsiać;]

    pozdrawiam
    bartekltg

  • 8. Data: 2011-03-07 16:53:04
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    A.L. wrote:

    > Kto dizsiaj pisze program obliczeniwy w Pascalu?...

    Ktoś kto ma pod rędką kompilator Pascala?

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 9. Data: 2011-03-07 17:04:37
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 07 Mar 2011 10:13:00 -0600, A.L. napisał(a):

    > Kto dizsiaj pisze program obliczeniwy w Pascalu?...
    >
    > A.L.

    Czyj to w ogole pomysl, zeby na uczelniach w 2011 uczyc czegos, co umarlo
    smiercia naturalna wiele lat temu?

  • 10. Data: 2011-03-07 17:15:08
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    On Mon, 7 Mar 2011 18:04:37 +0100 Jacek <a...@o...pl> wrote:

    > Czyj to w ogole pomysl, zeby na uczelniach w 2011 uczyc czegos, co
    > umarlo smiercia naturalna wiele lat temu?

    Któremu wykładowcy będzie się chciało przerabiać "folie" i egzaminy? :)

    w.