  • 1. Data: 2014-11-04 02:31:26
    Temat: Noc żywych trupów?
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Jadę se, ciemno, zimno i do domu daleko, szybko ale to względne. Łysy świeci coraz
    jaśniej,
    to dobrze bo coś widać. Lampa jakby coraz słabiej i bardziej żółto niż biało. Ciemno,
    zimno,
    koleiny, winkiel, zamykam gaz. Coś jest nie tak, szarpie na zamkniętym gazie.
    Redukuję odkręcam,
    jakoś jedzie, ale lampa świeci coraz słabiej. Coś jest nie tak, na wyświetlaczu
    pojawiają się
    klocki rezerwy, zaraz nalewałem ~100km temu, zupa gdzieś się wylewa?
    Wciągam powietrze nosem, swąd dawno nie pranego kasku, odcina na chwilę
    rzeczywistość.
    Otwieram załzawione oczy, nie widzę już odbić światła z lampy, wciskam sprzęgło,
    zamykam gaz, zegary gasną,
    silnik zgasł, zapala się jakaś prostokątna czerwona lampka. Widzę ją pierwszy raz, a
    mam sprzęta os lat.
    K... nie teraz, nie tutaj, kiedy ostatnio ładowałem telefon. Coś widać bo łysy
    świeci, wyłączam zapłon,
    szum powierza, włączam, reset, redukuję, puszczam sprzęgło. Lekki uślizg tyłu, silnik
    gada jak zwykle,
    zegary świecą, lampa rozjaśnia drogę, łysy jakby przygasł. Widzę drogę, odkręcam,
    jedzie jak zwykle.
    Rozglądam się, poznaję okolicę, już nie daleko. Patrzę na wyświetlacz, 1:00am,
    licznik dzienny 300m,
    co jest? Kasowałem po tankowaniu. Pół godziny później parkuję, wyciągam telefon, czas
    na telefonie jest
    o ~pół godziny do przodu.
    Droga przyjaciółko co robić, jak rzyć? Sprzedać, spalić, poświęcić, a może da się
    naprawić...

    --
    kakmaratgmaildotcom i f4i

  • 2. Data: 2014-11-04 20:35:51
    Temat: Re: Noc żywych trupów?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-11-04, kakmar <k...@g...com> wrote:
> [...]
    licznik dzienny 300m,
    > co jest? Kasowałem po tankowaniu. Pół godziny później parkuję, wyciągam telefon,

    Motur chcial zapasc w sen zimowy ale nie dales.

    > Droga przyjaciółko co robić, jak rzyć? Sprzedać, spalić, poświęcić, a może da się
    naprawić...

    Na moje oko to aku trup.

    --
    Artur