  • 1. Data: 2007-11-20 06:20:10
    Temat: Nocna zmiana w CST TPSA = sciaganie torrentow :-)
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <taken[cut]@wset.edu.pl>

    Wczoraj bedac u kolegi wieczorem zauwazylem ciekawy host ktory sciaga serial
    z torrenta...
    Nie zainteresowalo by mnie to w ogole gdyby to nie byl host z CST TPNET :-)
    A oto i link do screena :-)
    http://images23.fotosik.pl/115/d3d3967054f80c77.jpg

    I czego sie dziwic ze lacza slabo dzialaja jak pewnie na kazdej maszynie
    maja torrenty odpalone :-)

    Pozdrowka
    TaKeN

  • 2. Data: 2007-11-20 07:53:33
    Temat: Re: Nocna zmiana w CST TPSA = sciaganie torrentow :-)
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 20 Nov 2007 07:20:10 +0100, TaKeN TaKeNoWsKi wrote:

> [...]
    > http://images23.fotosik.pl/115/d3d3967054f80c77.jpg
    >
    > I czego sie dziwic ze lacza slabo dzialaja jak pewnie na kazdej maszynie

    nieśmiertelne psyche.cst.tpsa.pl, oj nie raz się z nim spotkałem w sieci i
    niekoniecznie w kwestii torrentów

    --
    futszaK
    0601061867

  • 3. Data: 2007-11-20 14:24:59
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    TaKeN TaKeNoWsKi pisze:
    > I czego sie dziwic ze lacza slabo dzialaja jak pewnie na kazdej maszynie
    > maja torrenty odpalone :-)

    Running: Sun Solaris 8
    OS details: Sun Solaris 8 (SPARC)

    Toż to torrentflux czy inny gad wisi w tle i tyle :-)

    --
    pgp: 0x5E1F9631
    jid: f...@j...pl

  • 4. Data: 2007-11-20 14:41:58
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "TaKeN TaKeNoWsKi" <taken[cut]@wset.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://images23.fotosik.pl/115/d3d3967054f80c77.jpg
    >
    > I czego sie dziwic ze lacza slabo dzialaja jak pewnie na kazdej maszynie

    Jak rozumiem zglaszasz pretensje, bo jako osoba prywatna dysponuja laczem
    umozliwiajcym upload na poziomie 2 MB/s jestes zbulwersowany faktem, ze ktos
    wykorzystuje sluzbowe zasoby do laania prawa...

    sz.

  • 5. Data: 2007-11-21 20:24:50
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <taken[cut]@wset.edu.pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:fhurpl$7d3$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jak rozumiem zglaszasz pretensje, bo jako osoba prywatna dysponuja laczem
    > umozliwiajcym upload na poziomie 2 MB/s jestes zbulwersowany faktem, ze
    > ktos wykorzystuje sluzbowe zasoby do laania prawa...

    Nie chodzi tu o predkosc ;-) Bardziej o host na ktorym wisi klient torrent.
    Dla mnie moga walic po 100Mbit jak maja wolne pasmo :-))
    Pozdro
    TaKeN

  • 6. Data: 2007-11-23 13:52:33
    Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl>

    Dnia Tue, 20 Nov 2007 15:24:59 +0100, Piotr Suchowski napisał(a):

> [...]

    Pamietam w okolicach 2000-2001r bylem w centrum tpsa w Katowicach na
    francuskiej i juz wtedy ostro ssali - na polowie maszyn Kaazy chodzily :)
    (SUNy - takie fioletowe duze pudla, nie znam sie na tym sprzecie;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2007-11-26 10:52:11
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl> wrote:

    > Running: Sun Solaris 8
    > OS details: Sun Solaris 8 (SPARC)
    >
    > Toż to torrentflux czy inny gad wisi w tle i tyle :-)

    psyche to NATownica...

    Ponc
    --
    Kto misiowi urwał ucho?

  • 8. Data: 2007-11-26 14:11:39
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Tomasz Piłat pisze:
    > psyche to NATownica...

    Chyba że tak :-)

    --
    pgp: 0x5E1F9631
    jid: f...@j...pl

  • 9. Data: 2007-12-07 19:19:18
    Od: "vauxhall" <v...@o...net>

    Użytkownik "Piotr Suchowski" <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl> napisał w
    wiadomości news:fhuqo0$dcj$1@node1.news.atman.pl...

    > Running: Sun Solaris 8
    > OS details: Sun Solaris 8 (SPARC)
    >
    > Toż to torrentflux czy inny gad wisi w tle i tyle :-)

    Tu jakiś koleś na XP wpisał się z tego hosta do księgi gości
    http://209.85.129.104/search?q=cache:yb0SH8sinWkJ:ww
    w.tytus.poral.net/ksiega_gosci/+psyche.cst.tpsa.pl&h
    l=pl&ct=clnk&cd=20&gl=pl

  • 10. Data: 2007-12-08 11:08:52
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    vauxhall pisze:
    > Tu jakiś koleś na XP wpisał się z tego hosta do księgi gości
    > http://209.85.129.104/search?q=cache:yb0SH8sinWkJ:ww
    w.tytus.poral.net/ksiega_gosci/+psyche.cst.tpsa.pl&h
    l=pl&ct=clnk&cd=20&gl=pl

    Czyli jak pisał Tomek - natownica.

    --
    pgp: 0x5E1F9631