  • 1. Data: 2009-12-12 19:47:34
    Temat: Nokia 5130 "Język rozpoznania"
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Myślę o zakupie Nokii 5130. W instrukcji znalazłem taką informację:

    "Funkcja rozpoznawania głosu nie jest obsługiwana we wszystkich językach. Aby
    wyświetlić listę obsługiwanych języków, należy wybrać Menu > Ustawienia > Ustaw.
    telefonu > Ustawienia języka > Język rozpoznania."

    Mam prośbę do posiadaczy tego telefonu (zakupionego w Polsce) o sprawdzenie czy jest
    do wyboru język polski oraz o podzielenie się doświadczeniami z wybieraniem głosowym
    numerów w tym aparacie.