  • 1. Data: 2009-12-12 13:35:04
    Temat: lg gb102 [pytanie]
    Od: "volumax75" <v...@p...onet.pl>

    witam szanownych grupowiczów. mam pytanie nt lg gb102. czy w tym telefonie
    jest mozliwość ustawienia budzika na poszczególne dni czy tylko cykl
    codzienny? czy mozna go ustawić tylko jeden raz? czy trzeba go włączać
    codziennie jak np w motoroli c115, co jest bardzo denerwujące. telefon ma
    być dla starszej osoby i budzik musi być ustawiony "raz na zawsze":) bez
    codziennego ustawiania na następny dzień. dzięki za info, pozdr.

  • 2. Data: 2009-12-12 17:58:20
    Temat: Re: lg gb102 [pytanie]
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent volumax75 nadaje:
    > telefon ma być dla starszej osoby i budzik musi być

    Jest budzik. Ustawiany jako alarm z opcjami raz/codziennie/pn-sob/pn-pt.
    Wystarczy go włączyć raz i działa również z wyłączonym na noc telefonem.
    Jedynie brak regulacji głośności alarmu.

    Myślałem że starsze osoby dorobiły się w życiu niejednego budzika?