  • 1. Data: 2010-01-10 15:19:27
    Temat: Nokia 5800 po aktualizacji
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Witam,

    zaktualizowałem oprogramowanie w Noki 5800XMusic i niestety przestał
    działać 'obrót ekranu'.
    Problem pierwszy raz pojawił się ze 2 tygodnie temu, wyczytałem gdzieś
    na forach, żeby wyłączyć i wyjąć baterie na kilka chwil.
    OK, pomogło. Wczoraj znowu ekran się nie obraca, reset telefonu(czyli
    wyjęcie baterii) już niestety nie pomaga.

    Czy jest sposób, na naprawę działanie telefonu?
    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl