  • 1. Data: 2009-06-12 19:44:36
    Temat: Nokia 6288 i E65....
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Moja stara, poczciwa Nokia 6288 dokończyła żywota, czekam na nową Nokię 5800
    ale przez kilka dni stałem się użytkownikiem modelu E65 i porażka.... w
    końcu to model bardziej wypasiony od 6288 a nie ma:

    1) Budzika
    2) blokowania klawiatury po zamknięciu klapki
    3) Czcionka jest tak mała że szok i nie ma wyboru sposobu wyświetlania
    kontaktów typu nazwa i numer..

    a stara Nokia to potrafiła.... czy ja czegoś nie umiem czy telefon z wyższej
    półki wcale nie musi być lepszy a nawet jest gorszy od tego z niższej...?

  • 2. Data: 2009-06-12 20:08:54
    Temat: Re: Nokia 6288 i E65....
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > 1) Budzika
    > 2) blokowania klawiatury po zamknięciu klapki
    > 3) Czcionka jest tak mała że szok i nie ma wyboru sposobu wyświetlania
    > kontaktów typu nazwa i numer..

    bo to trzeba sobie domontowac w formie aplikacji...
    i wszystko dziala i mozna elegankoc spersonalizowac...

    niemniej jednak E65 i strasze nokie symbianowe slabowite i wolne i wieszalne
    sa
    w poroownaniu do nowej seri E - od E51 poczawszy...

  • 3. Data: 2009-06-13 12:59:36
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "J.S" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > a stara Nokia to potrafiła.... czy ja czegoś nie umiem czy telefon z
    > wyższej półki wcale nie musi być lepszy a nawet jest gorszy od tego z

    I jak rozumiem dla ciebie ta nokia jest gorsza bo ma mniejsze czcionki ?
    człowieku nie pisz już nic wiecej, poczytaj instrukcję obsługi albo kup
    najprostszy model nokii za 120 zeta dla ciebie bedzie idealny

  • 4. Data: 2009-06-13 13:16:58
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > człowieku nie pisz już nic wiecej, poczytaj instrukcję obsługi albo kup
    > najprostszy model nokii za 120 zeta dla ciebie bedzie idealny

    Gorsza? Nie gorsza tylko poniżej pewnej granicy..... Qrwa, dziwi Cię że
    określam telefon jako padlinę skoro nie można przeczytać numeru telefonu? No
    chyba że wyznajesz buraczany lans... chuj że nie można z telefonu korzystać,
    grunt że w mojej wiosce nikt nie ma takiego telefonu ... :)

  • 5. Data: 2009-06-13 14:02:31
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > Gorsza? Nie gorsza tylko poniżej pewnej granicy..... Qrwa, dziwi Cię że
    > określam telefon jako padlinę skoro nie można przeczytać numeru telefonu?

    stary to jest problem twoich indywidualnych potrzeb i braku umiejetności
    obsługi telefonu, po pierwsze skoro ci nie odpowiada to nie znaczy że jest
    do du... po drugie telefonz symbianem wymaga troche więcej umiejetności w
    ramach obslugi za co daje wieksze możliwości ...

    >No chyba że wyznajesz buraczany lans... chuj że nie można z telefonu
    >korzystać, grunt że w mojej wiosce nikt nie ma takiego telefonu ... :)

    przecież to ty korzystasz z telefonu ktpory jest dla ciebie za trudny .....
    napisałem kup pierwszą z brzegu nokię za 120 zeta i ona spełni twe wysokie
    wymagania - wielkie litery, autoblokadę etc

  • 6. Data: 2009-06-13 15:03:07
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    J.S pisze:
    > Moja stara, poczciwa Nokia 6288 dokończyła żywota, czekam na nową
    Nokię 5800
    > ale przez kilka dni stałem się użytkownikiem modelu

    Nie korzystam z E65 bo nie przypadała mi do gustu, ale głównie z powodu
    kijowej klawiatury, slajdera który po prostu mi nie odpowiada i
    mułowatości systemu

    >E65 i porażka.... w
    > końcu to model bardziej wypasiony od 6288 a nie ma:
    > 1) Budzika

    Był tam na 100%

    > 2) blokowania klawiatury po zamknięciu klapki

    Na 100% dało się to ustawić

    > 3) Czcionka jest tak mała że szok

    To prawda.

    > i nie ma wyboru sposobu wyświetlania
    > kontaktów typu nazwa i numer..

    A to nawet nie wiem.

    W każdym razie albo masz jakaś okrojoną E65, bo ja korzystałem ze
    zwykłej bez żadnego dodatkowego oprogramowania i to co napisałem było w
    tym telefonie, To jest Symbian kolego, ma inny rozkład menu i gdzie
    indziej trzeba szukać pewnych rzeczy niż w muzealnej 6280.

  • 7. Data: 2009-06-13 15:07:29
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    J.S pisze:
> [...]

    mułowatości systemu

    >E65 i porażka.... w
    > końcu to model bardziej wypasiony od 6288 a nie ma:

    Był tam na 100%

  • 8. Data: 2009-06-13 15:22:22
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

> [...]
    > do du... po drugie telefonz symbianem wymaga troche więcej umiejetności w
    > ramach obslugi za co daje wieksze możliwości ...

    No chyba Cię porypało skoro brak w telefonie jednej z podstawowych funkcji
    nazywasz brakiem umiejętności jego obsługi...

    > przecież to ty korzystasz z telefonu ktpory jest dla ciebie za trudny
    > ..... napisałem kup pierwszą z brzegu nokię za 120 zeta i ona spełni twe
    > wysokie wymagania - wielkie litery, autoblokadę etc
    Napisałem że wcześniej używałem Nokii 6288 i nie wiedzieć czemu miała i
    wybór sposobu wyświetlania kontaktów, i wybór czcionki, i budzik cykliczny i
    autoblokadę klawiatury...
    i jeśli jeszcze raz przeczytasz /tym razem uważniej/ mojego posta to
    zajarzysz że pytałem dlaczego telefon uznawany za bardziej zaawansowany jest
    pozbawiony tych podstawowych funkcji... pewnie model który polecasz za 120
    też ich nie ma ale tu akurat mnie to nie dziwi....

  • 9. Data: 2009-06-13 15:24:32
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik ".Zykfryd." <x...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nie korzystam z E65 bo nie przypadała mi do gustu, ale głównie z powodu
    > kijowej klawiatury, slajdera który po prostu mi nie odpowiada i

    Niee... jest tylko alarm, typowego budzika cykliczego brak...

> [...]

    > telefonie, To jest Symbian kolego, ma inny rozkład menu i gdzie indziej
    > trzeba szukać pewnych rzeczy niż w muzealnej 6280.

    To wiem, mam manuala w PDF i nie ma tych rzeczy, można doinstalować
    programik podobno ale nie o to chodzi.....

  • 10. Data: 2009-06-13 16:24:04
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > No chyba Cię porypało skoro brak w telefonie jednej z podstawowych funkcji
    > nazywasz brakiem umiejętności jego obsługi...

    żaden z wyliczonych przez ciebie braków w tym telefonie nie występuje ...
    napisałem brak umiejętnosci obsługi

    > Napisałem że wcześniej używałem Nokii 6288 i nie wiedzieć czemu miała i
    > wybór sposobu wyświetlania kontaktów, i wybór czcionki, i budzik cykliczny
    > i autoblokadę klawiatury...

    A zauwazyłeś hasełko symbian ? wiesz co to jest ?

    > i jeśli jeszcze raz przeczytasz /tym razem uważniej/ mojego posta to
    > zajarzysz że pytałem dlaczego telefon uznawany za bardziej zaawansowany
    > jest pozbawiony tych podstawowych funkcji...

    dla tego że to telefon z systemem operacyjnym który pozwala na uruchamianie
    setek różnych aplikacji w tym takich, ktore pozwola na dopasowanie go do
    twoich potrzeb, ty najwyraxniej nie potrzebujesz takiego telefonu i tyle.

    Każda z wymaganych funkcji jest do uruchomienia a że tobie to nie odpowiada
    to trudno, weź inny wyposazony w odpowiedni sposób - ten jest zbyt trudny
    !!!

    >pewnie model który polecasz za 120 też ich nie ma ale tu akurat mnie to nie
    >dziwi....

    mógłbyś się zdziwić ...