  • 1. Data: 2009-06-12 12:15:07
    Temat: jak uzyskac info o swoim operatorze gsm?
    Od: Hyperiuni <g...@b...pl>

    posiadam numer telefonu:
    +49 784 XXX XXX

    w jaki sposób mogę dowiedzieć się, jaki to operator?
    chodzi mi o nazwę, stronę www

    Jest niemiecki, tyle wiem :)

    Czy ktoś może to podpowiedzieć jak się dowiedzieć?

  • 2. Data: 2009-06-12 12:42:02
    Temat: Re: jak uzyskac info o swoim operatorze gsm?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 Jun 2009 14:15:07 +0200, w <h0th08$2as$1@news.onet.pl>, Hyperiuni
    <g...@b...pl> napisał(-a):

> [...]
    > chodzi mi o nazwę, stronę www
    >
    > Jest niemiecki, tyle wiem :)
    >
    > Czy ktoś może to podpowiedzieć jak się dowiedzieć?

    Spojrzeć na kartę SIM?

  • 3. Data: 2009-06-12 12:49:32
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 12-06-2009 o 14:42:02 r...@k...pl <r...@k...pl> napisał(a):

    > Spojrzeć na kartę SIM?

    A przenośliwość numerów :) Bo międzynarodowo to chyba jeszcze nie mozna?

    Kierunkowy 49, to trza Niemiecki lub lepiej Europejski czy najlepiej
    ogólnoświatowy odpowiednik np http://www.gsmcenter.pl/chkpnum.php

    --
    Pzdr, Piotr M

  • 4. Data: 2009-06-12 13:10:21
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Piotr M pisze:

    > A przenośliwość numerów :) Bo międzynarodowo to chyba jeszcze nie mozna?

    ale przecież przy przenoszeniu numeru dostaje nową kartę SIM :P więć
    akurat to chyba dobry pomysł aby na nią spojrzeć

  • 5. Data: 2009-06-12 13:26:51
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 12-06-2009 o 15:10:21 osiek <o...@g...pl> napisał(a):

    > ale przecież przy przenoszeniu numeru dostaje nową kartę SIM :P więć
    > akurat to chyba dobry pomysł aby na nią spojrzeć

    Faktycznie :) ale może w Niemczech jest inaczej..

    BTW.
    Jak wejdzie w życie przenoszenie numerów międzynarodowo, to będą jaja.
    Zamiast dzwonić np po 5gr, może wyjść duuuużo więcej. :)

    --
    Pzdr, Piotr M

  • 6. Data: 2009-06-12 14:21:11
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    r...@k...pl pisze:
    > Spojrzeć na kartę SIM?

    No to powiem Ci że ja mam np. 2 karty SIM niemieckiego operatora "1und1"
    i jak na nie spojrzę to nic nie widze... sa białe jak śnieg, oryginalnie
    bez żadnego logo, napisów etc.....

  • 7. Data: 2009-06-12 14:26:28
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    Hyperiuni pisze:
    > posiadam numer telefonu:
    > +49 784 XXX XXX

    Podaj kolejne liczby, może być bez 4 ostatnich

  • 8. Data: 2009-06-12 14:33:20
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    Hyperiuni pisze:
    > posiadam numer telefonu:
    > +49 784 XXX XXX
    >
    > w jaki sposób mogę dowiedzieć się, jaki to operator?
    > chodzi mi o nazwę, stronę www
    >
    > Jest niemiecki, tyle wiem :)

    A czy to nie jest numer stacjonarny?
    Tu masz rozpiskę przynależności prefixów komórkowych do operatorów:
    http://www.telespiegel.de/html/vorwahlnummern_handy.
    html

  • 9. Data: 2009-06-12 17:26:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Jun 2009 15:26:51 +0200, Piotr M wrote:
    >BTW.
    >Jak wejdzie w życie przenoszenie numerów międzynarodowo, to będą jaja.
    >Zamiast dzwonić np po 5gr, może wyjść duuuużo więcej. :)

    Do tego czasu rozmowy MN moga potaniec.
    No bo w koncu dlaczego mialyby byc jakies bardzo drogie, szczegolnie
    jesli w sieci jednego operatora :-)

    J.

  • 10. Data: 2009-06-12 20:22:07
    Od: Hyperiuni <g...@b...pl>

    Glexu pisze:
    > A czy to nie jest numer stacjonarny?
    > Tu masz rozpiskę przynależności prefixów komórkowych do operatorów:
    > http://www.telespiegel.de/html/vorwahlnummern_handy.
    html
    bardzo dziękuję, oto mi chodziło, super :)

    to jest komórka, dokładnie +49 15 784 XXX XXX XXX dopiero teraz tę 15
    zauważyłem
    to teraz muszę tylko poszukac cennika dla tej sieci na romowy w PL -> DE