  • 1. Data: 2010-11-20 22:58:07
    Temat: Nokia 6303i - archiwizacja wiadomości (SMS)
    Od: Teo <t...@o...pl>

    Witam,
    chcę wyczyścić całą pamięć telefonu ale zanim tego dokonam, potrzebuję
    zrobić archiwum wysłanych i odebranych SMSów na swoim komputerze (potem
    nagrać to na jakieś DVD z innymi pierdołami do archiwum). Najchętniej
    każdy sms w oddzielnym pliku tekstowym (XML/zwykły TXT? - bez znaczenia).

    W Nokia Ovi jest kopia zapasowa, ale to nie to. Nie będę mógł przeglądać
    potem poszczególnych SMSów.

    Jakim programikiem mógłbym to zrobić?

  • 2. Data: 2010-11-20 23:02:43
    Temat: Re: Nokia 6303i - archiwizacja wiadomości (SMS)
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 20 Nov 2010 23:58:07 +0100, Teo napisał(a):

> [...]
    >
    > W Nokia Ovi jest kopia zapasowa, ale to nie to. Nie będę mógł przeglądać

    Wywal to badziewne OVI i zainstaluj PC Suite, tam jest eksport wiadomości,
    program jest wielokrotnie mniejszy i szybszy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

  • 3. Data: 2010-11-21 21:37:59
    Od: Teo <t...@o...pl>

    On 11/21/10 12:02 AM, Waldek Godel wrote:

    > Wywal to badziewne OVI i zainstaluj PC Suite, tam jest eksport wiadomości,
    > program jest wielokrotnie mniejszy i szybszy.

    Dzięki, PC Suite wyeksportował mi do bardzo wygodnego cvs.
    BTW Ovi nie jest zły i nawet mi się podoba (bardziej od PCSuite),
    brakuje mi tylko eksportu smsów do pliku tekstowego.

  • 4. Data: 2010-11-21 21:42:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 21 Nov 2010 22:37:59 +0100, Teo napisał(a):

    > Dzięki, PC Suite wyeksportował mi do bardzo wygodnego cvs.
    > BTW Ovi nie jest zły i nawet mi się podoba (bardziej od PCSuite),
    > brakuje mi tylko eksportu smsów do pliku tekstowego.

    Porównaj sobie rozmiary na dysku i w pamięci obydwu programów.
    PC Suite działa całkiem szybko na większości komputerów. OVI na
    dwumiesięcznym laptopie z Core2 Duo, hektarami pamięci itp działa
    masakrycznie wolno. itp, itd..
    A obydwa robią to samo. E... to znaczy oprócz eksportu SMS.

    Zapewne dlatego Nokia przezornie zablokowała uzycie PC Suite dla nowych
    telefonów (np. N8 - użytkownik dowiaduje się w co może pocałowac Nokię jak
    usiłuje podpiąć N8 do PC Suite)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 5. Data: 2010-11-21 21:50:54
    Od: Teo <t...@o...pl>

    On 11/21/10 10:42 PM, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > masakrycznie wolno. itp, itd..
    > A obydwa robią to samo. E... to znaczy oprócz eksportu SMS.

    Jakoś nie zauważyłem. Uruchamiam Ovi na maszynie wirtualnej z
    WindowsemXP i działa tak samo wolno przy sortowaniu smsów jak PC Suite ;P.

  • 6. Data: 2010-11-22 09:24:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-11-21 22:42, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > PC Suite działa całkiem szybko na większości komputerów. OVI na
    > dwumiesięcznym laptopie z Core2 Duo, hektarami pamięci itp działa

    Korzystasz w miarę na bieżąco, czy kiedyś spróbowałeś i się zraziłeś?
    Rzeczywiście pierwsze wersje Ovi Suite to był dramat, praktycznie nic
    nie działało, i trwało wieki. Z wersji na wersję jest jednak
    zdecydowanie lepiej.

  • 7. Data: 2010-11-22 09:41:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 10:24:18 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

> [...]
    > Rzeczywiście pierwsze wersje Ovi Suite to był dramat, praktycznie nic
    > nie działało, i trwało wieki. Z wersji na wersję jest jednak

    No to by znaczyło, że do Nokii N8 wciąż dokładają jakąś antyczną wersję..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

  • 8. Data: 2010-11-22 15:40:28
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-11-22 10:41, Waldek Godel pisze:

    > No to by znaczyło, że do Nokii N8 wciąż dokładają jakąś antyczną wersję..

    Do niej oczywiście mogą dodawać antyczną. Zaktualizowałeś?

  • 9. Data: 2010-11-22 15:46:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 16:40:28 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Do niej oczywiście mogą dodawać antyczną. Zaktualizowałeś?

    Do telefonu który wszedł na rynek 2 tygodnie temu? Serio?
    Ale owszem, aktualizowało się. I dalej tego sie nie da używac.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 10. Data: 2012-06-08 05:38:36
    Od: natasza88 <n...@o...pl>

    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/