  • 1. Data: 2012-03-06 22:17:13
    Temat: Nokia BPS-2 po 7 latach używania
    Od: sp5it <v...@q...com>

    Od 7 lat jestem szczęśliwym posiadaczem 6310i.

    Jako telefon słuzbowy spełnia wszelkie moje potrzeby a czas działania od
    ładowania do ładowania jest nie do pobicia.

    Naszło mnie na testy i podłączyłem akumulator pod ładowarkę modelarską, żeby
    na 3 cyklach ładowanie/rozładowanie sprawdzić kondycję akusa.

    Fabryka podaje, ze powinienem mieć 1100mAh.
    Siedmioletni akumulator pokazał 1036mAh.
    Czego serdecznie życzę producentom akumulatorów do telefonów.
    Michał

  • 2. Data: 2012-03-07 09:27:47
    Temat: Re: Nokia BPS-2 po 7 latach używania
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sp5it" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Fabryka podaje, ze powinienem mieć 1100mAh.
    >Siedmioletni akumulator pokazał 1036mAh.
    >Czego serdecznie życzę producentom akumulatorów do telefonów.

    Chyba sobie, bo producenci nie maja w tym zadnego interesu :-)

    Nokii pogratulowac wyboru dostawcy. Bo tak z mojego doswiadczenia:
    Siemens na ogniwie Panasonic - po poltora roku pojemnosci polowa.
    Zamiennik noname na ogniwie B&K - tak samo. SE - po 4 latach bateryjka
    juz niezbyt swieza i domaga sie wymiany. Jakis handlarzyna z allegro
    wcisnal mi bateryjke niby nowa a jednak 4-ro letnia - i zachowuje sie
    jak ten oryginal.

    Zobaczymy teraz co nowa nokia powie.
    Bo tak jeszcze jedna sprawa ze Ty mogles zaliczyc do tej pory np 200
    ladowan, a dla "smartfona" to poltora roku.

    J.

  • 3. Data: 2012-03-07 18:01:10
    Od: sp5it <v...@q...com>

    > Zobaczymy teraz co nowa nokia powie.
    > Bo tak jeszcze jedna sprawa ze Ty mogles zaliczyc do tej pory np 200
    > ladowan, a dla "smartfona" to poltora roku.

    Ładowana była srednio raz w tygodniu.
    Obecne smartfony pompuje się 7-20 razy częściej :)
    Michał

  • 4. Data: 2012-03-08 11:27:47
    Od: "Jacek" <J...@b...pl>

    > Od 7 lat jestem szczęśliwym posiadaczem 6310i.
    > Michał

    Mam swoją od 8 lat.
    Nie zauważyłem zużycia akumulatora.
    Jak chodziła tydzień bez ładowania tak chodzi.

  • 5. Data: 2012-03-08 11:44:51
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    sp5it nabazgrał(a):

> [...]
    > Fabryka podaje, ze powinienem mieć 1100mAh.
    > Siedmioletni akumulator pokazał 1036mAh.
    > Czego serdecznie życzę producentom akumulatorów do telefonów.

    I jakie to ma znaczenie ??

    Czyli idąc twoim tropem lepszy jest passat tdi super eko niż lamborgini bo
    passat spali 6l/100km a lambo 60l/100km jak się wciśnie do oporu ... i jeden
    przejedzie 1200km a drugi 120km przy tej samej ilości paliwa ...

  • 6. Data: 2012-03-08 11:48:15
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 8 Mar 2012 12:44:51 +0100, Chris napisał(a):

    > Czyli idąc twoim tropem lepszy jest passat tdi super eko niż lamborgini bo
    > passat spali 6l/100km a lambo 60l/100km jak się wciśnie do oporu ... i jeden
    > przejedzie 1200km a drugi 120km przy tej samej ilości paliwa ...

    Jeżeli już nie ma innego wyboru to tak, dla 99% populacji lepszy jest (za
    przeproszeniem) passat.
    Lambo zawiesi się na pierwszym progu zwalniającym, nie ma go gdzie i jak
    zaparkować, najbliższy serwis w Berlinie, itp, itd.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

  • 7. Data: 2012-03-08 12:00:49
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Jeżeli już nie ma innego wyboru to tak, dla 99% populacji lepszy jest (za
    > przeproszeniem) passat.

    To czemu 99% populacji nie używa telefonów z wyświetlaczem
    monochromatycznym, bez obsługi wifi, internetu, poczty ...
    Propunuję przesiąść się na furmanki a wiadomości słać przez posłańca ...

    > Lambo zawiesi się na pierwszym progu zwalniającym, nie ma go gdzie i jak
    > zaparkować, najbliższy serwis w Berlinie, itp, itd.

    E tam widać że nie jechałeś nigdy lambo :)

  • 8. Data: 2012-03-08 12:04:36
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 8 Mar 2012 13:00:49 +0100, Chris napisał(a):

    > To czemu 99% populacji nie używa telefonów z wyświetlaczem
    > monochromatycznym, bez obsługi wifi, internetu, poczty ...

    Bo taka moda jest.

    21% użytkowników iPhone nigdy nie zainstalowało na nim żadnej aplikacji.
    około 30% zainstalowało nie więcej niż 5 aplikacji.
    Idę o zakład, że podobne odsetki będą przy androidzie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 9. Data: 2012-03-08 12:05:19
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-08 13:00, Chris wrote:
> [...]
    > Propunuję przesiąść się na furmanki a wiadomości słać przez posłańca ...

    > E tam widać że nie jechałeś nigdy lambo :)

    Polecam od ok 2min:
    http://www.youtube.com/watch?v=tFbG-4VWqpA

  • 10. Data: 2012-03-08 12:17:33
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Chris" <s...@s...net> wrote:

    > To czemu 99% populacji nie używa telefonów z wyświetlaczem
    > monochromatycznym, bez obsługi wifi, internetu, poczty ...

    A z tych 99% dwie trzecie i tak nie uzywa internetu w komórce, bo jest im
    to na bambus potrzebne.

    > Propunuję przesiąść się na furmanki a wiadomości słać przez posłańca ...

    Rozumiem, że jako kierowca lambo, zamiast z przestarzałych, XIX wiecznych
    rozmów głosowych, korzystasz tylko i wyłącznie z nowoczesnych
    wideopołączeń? ;-)