  • 1. Data: 2015-08-12 18:56:41
    Temat: Nokia E52 własny numer
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zapomniałem numer telefonu przypisany do SIMa... Jest on w działającym w
    roamingu telefonie E52... Jak pokazac na ekranie własny numer telefonu?

  • 2. Data: 2015-08-12 19:35:56
    Temat: Re: Nokia E52 własny numer
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Aug 2015 16:56:41 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
    > Zapomniałem numer telefonu przypisany do SIMa... Jest on w działającym w
    > roamingu telefonie E52... Jak pokazac na ekranie własny numer telefonu?

    Zadzwonic do znajomego na komorke :-)

    w Play: *121#
    W Orange zadzwonić pod numer *555, a następnie wybrać opcję 2.
    W T-mobile *100#
    W Plusie *132#a

    Zdaje sie, ze telefon nic nie wie, jaki jest numer.

    J.

  • 3. Data: 2015-08-12 19:54:33
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > W T-mobile *100#
    > W Plusie *132#a
    >
    > Zdaje sie, ze telefon nic nie wie, jaki jest numer.

    Telefon siedzi aktualnie ze mną w strefie numeracyjnej +1 a SIM jest polski
    ze strefy +48, wolałbym uniknąć dzwonienia do sieci...

    Chyba że *555 jest bezpłatne zza granicy, ale znając Orange to pewnie nie
    jest :-)

    p.s w googlach podpowiadaja ze należy wejśc do kontaktow, potem SIM i tam
    miał być gdzieś własny numer, ale w mojej E52 tego nie widzę.

  • 4. Data: 2015-08-12 20:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Zapomniałem numer telefonu przypisany do SIMa... Jest on w działającym w
    > roamingu telefonie E52... Jak pokazac na ekranie własny numer telefonu?

    A nie mozesz zadzwonić na drugą komórke?

  • 5. Data: 2015-08-12 20:05:37
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > A nie mozesz zadzwonić na drugą komórke?

    Probowałem tego, ale połączenie nie wychodzi, niestety...

    Chyba za mało impulsów zostało na tym prepaidzie aby wykonać połączenie w
    roamingu.

  • 6. Data: 2015-08-12 20:18:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Aug 2015 17:54:33 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Telefon siedzi aktualnie ze mną w strefie numeracyjnej +1 a SIM jest polski
    > ze strefy +48, wolałbym uniknąć dzwonienia do sieci...

    No to zadzwonic do siebie, Apple chyba wie co to jest CLI, i pozwala
    nie odebrac polaczenia ?

    > p.s w googlach podpowiadaja ze należy wejśc do kontaktow, potem SIM i tam
    > miał być gdzieś własny numer, ale w mojej E52 tego nie widzę.

    Ktorys operator tak mial.

    J.

  • 7. Data: 2015-08-12 20:52:09
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No to zadzwonic do siebie, Apple chyba wie co to jest CLI, i pozwala
    > nie odebrac polaczenia ?

    Pisalem obok ze to niestety nie dziala... Chyba za mało zostało impulsów...

    > Ktorys operator tak mial.

    iPhone używa własnego numeru przy iMessage i nie wiem czy sam sobie numer
    wyczaja z sieci czy się tam go wpisuje z ręki, więc jest potem pod ręką w
    aplikacji oTelefono w zakładce Kontakty, wystarczy nieco odsłonić listę
    pociągając ją w dół aby się pojawiło coś powyżej pierwszego adresu z nazwą
    na literkę A.

  • 8. Data: 2015-08-12 22:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Probowałem tego, ale połączenie nie wychodzi, niestety...
    >
    > Chyba za mało impulsów zostało na tym prepaidzie aby wykonać
    > połączenie w roamingu.

    A sms?

  • 9. Data: 2015-08-12 22:05:26
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > A sms?

    SMS się wysłał... dzięki.

    I co najśmieszniejsze, odebrałem go w swym amerykańskim telefonie, pokazał
    się od znanego kontaktu o wymownej nazwie "Orange w Nokia E52" :-)))

    Jaja jak arbuzy, skleroza nie boli....

  • 10. Data: 2015-08-13 01:14:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 12 Aug 2015 20:05:26 +0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > SMS się wysłał... dzięki.

    To już w Ameryce można odbierać smsy z Polski? Wszystkie sieci w USA
    akceptują?

    --
    Marek