  • 11. Data: 2015-08-13 01:17:10
    Temat: Re: Nokia E52 własny numer
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    news:almarsoft.4102491129499286596@news.neostrada.pl

    > To już w Ameryce można odbierać smsy z Polski?
    > Wszystkie sieci w USA akceptują?

    Nie śledzisz uważnie wątka w którym bierzesz udział :-D
    Przecież z Ameryki tego SMSa wysyłałem ;-)
    I dodatkowo roaming pomarańczowego SIMa był z tego
    samego AT&T w którym mam komórkę amerykańską,
    bo oczywiście T-Mobile ledwie co łapie zasięg w budynkach...

  • 12. Data: 2015-08-13 08:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > SMS się wysłał... dzięki.

    strzelałem - ciesze sie ze sie udało.
    Kojarzy mi sie ze kiedys numer telefonu był tez na karcie sim ale nie mam
    pojecia czy to była norma czy przypadek. A moze nie było... :)

  • 13. Data: 2015-08-13 09:22:06
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

    > Zapomniałem numer telefonu przypisany do SIMa... Jest on w działającym w
    > roamingu telefonie E52... Jak pokazac na ekranie własny numer telefonu?

    Moja rada nie pomoże Ci od razu, ale jest na przyszłość.
    Polecam skanowanie / robienie zdjęć ważnym dokumentom
    do kórych również zaliczam karty SIM.
    Zawsze może być potrzebny PIN / PUK a Ty masz go w archiwum / backupie.
    http://www.anony.ws/image/DTHc

    --
    P03

  • 14. Data: 2015-08-13 09:54:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 12 Aug 2015 18:17:10 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Nie śledzisz uważnie wątka w którym bierzesz udział :-D

    To nie jest odp. na moje pytanie. Można czy nie?

    --
    Marek

  • 15. Data: 2015-08-13 10:41:43
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-08-12 o 18:56, Pszemol pisze:
    > Zapomniałem numer telefonu przypisany do SIMa... Jest on w działającym w
    > roamingu telefonie E52... Jak pokazac na ekranie własny numer telefonu?

    Wyjąć kartę SIM i na 99% jest tam zapisany numer telefonu/karty.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 16. Data: 2015-08-13 14:18:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To nie jest odp. na moje pytanie. Można czy nie?

    A kiedykolwiek nie można było odbierać?

  • 17. Data: 2015-08-13 14:19:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P03" <p...@b...invalid.org> wrote in message

> [...]
    > do kórych również zaliczam karty SIM.
    > Zawsze może być potrzebny PIN / PUK a Ty masz go w archiwum / backupie.

    Jest to jakiś pomysł... z tym że zauważ, że ja miałem już
    ten numer w swojej książce adresowej w iPhone4 pod
    wymowną nazwą Orange Nokia e52 a i tak nie pomogło :-)))

  • 18. Data: 2015-08-13 14:19:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Wyjąć kartę SIM i na 99% jest tam zapisany numer telefonu/karty.

    Nie ma.

  • 19. Data: 2015-08-13 15:32:41
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-08-13 o 14:19, Pszemol pisze:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Nie ma.

    Lipa, ma 4 karty w ręku i wszystkie mają zapisany numer ale to nie
    abonamentówki więc pewnie dla tego.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 20. Data: 2015-08-13 15:41:34
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-08-12 o 18:56, Pszemol pisze:
    > Zapomniałem numer telefonu przypisany do SIMa... Jest on w działającym w
    > roamingu telefonie E52... Jak pokazac na ekranie własny numer telefonu?

    Żeby sprawdzić swój numer telefonu w Play, wystarczy wpisać kod: *121# a
    następnie zatwierdzić zieloną słuchawką bądź "puknąć" na wyślij czy
    jakoś podobnie. W komunikacie zwrotnym za darmo dostaniemy informację o
    tym, jaki jest nasz numer telefonu.

    W Orange potrzeba już więcej czynności, aby sprawdzić swój numer. Trzeba
    zadzwonić pod numer *555, a następnie wybrać opcję 2. Usługa jest tak
    samo jak w przypadku Play - bezpłatna.

    W T-mobile również wystarczy wpisać 'magiczny' kod *100# i również w
    odpowiedzi ukaże się nam nasz numer telefonu. Za tą czynność również nic
    nie płacimy.

    W Plusie żeby sprawdzić swój numer telefonu wystarczy wpisać kod *132#a
    także wyświetli nam się nasz numer telefonu nie ponosząc za to kosztów.

    Jeżeli posiadamy operatora Virgin Mobile - żeby sprawdzić swój numer
    wystarczy wpisać kod taki sam jak dla sieci Play.

    Sprawdziłem właśnie na Virgin/Play i działa

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl