  • 1. Data: 2013-10-23 22:30:06
    Temat: Nokia Lumia 1520
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Moim zdaniem za maly ten smartfon.

    Nie kupie zadnego, co nie ma przynajmniej 8 calowego wyswietlacza.

    Zal i obciach sie pokazywac z takim urzadzeniem.

    Jak tego uzywac? Taki emalenstwo...

    http://tech.wp.pl/name,Nokia-Lumia-1520,phoneId,1576
    5,telefon.html

    ps. jakby ktos nie wychwycil - to byla ironia.

  • 2. Data: 2013-10-23 23:25:36
    Temat: Re: Nokia Lumia 1520
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-10-23 22:30, Mr. Misio wrote:
> [...]
    >
    > http://tech.wp.pl/name,Nokia-Lumia-1520,phoneId,1576
    5,telefon.html

    > ps. jakby ktos nie wychwycil - to byla ironia.

    Wiesz, popularnie zwa to phablet :]
    Nie mam nic przeciwko pokryciu calej rozpietosci miedzy 3.5-10"
    byle proces ten nie odbywal sie kosztem mniejszych urzadzen 4-4.5"
    gdzie obecnie z reguly montowane sa znacznie slabsze komponenty.
    Byc moze Sony Z1 mini bedzie przelomem w tym zakresie.

  • 3. Data: 2013-10-24 00:31:14
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    5,telefon.html

    > Wiesz, popularnie zwa to phablet :]

    srapflet ;)

    czy z Nokia Lumia 2520 mozna dzwonic?

    jak to sie trzyma przy uchu czy przed twarza? :)

    http://tech.wp.pl/?ticaid=111898&_ticrsn=3

    A jak nie mozna z tego dzwonic - to co to za smatflet bez modulu
    dzwonienia ;))

  • 4. Data: 2013-10-24 08:56:59
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2013-10-24 00:31, Mr. Misio pisze:

    > srapflet ;)
    >
    > czy z Nokia Lumia 2520 mozna dzwonic?
    >
    > jak to sie trzyma przy uchu czy przed twarza? :)

    Sprawa jest prosta. Trzyma się to dwiema rękami naraz ;)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 5. Data: 2013-10-24 09:08:56
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Mr. Misio pisze:

    > jak to sie trzyma przy uchu czy przed twarza? :)

    Trzymanie telefonu przy uchu to atawizm. Nie po to wymyślono słuchawki
    bluetooth. A taką Nokię 1520 montujesz tak aby nie przeszkadzała, np.
    pod skórą. W razie czego jak musisz skorzystać z przeglądarki, wyciągasz
    z organizmu i korzystasz. Nokie mają ładowanie indukcyjne. Mógłbyś w
    nocy spać na poduszeczce ładującej.

    Taka to pieśń najbliższej przyszłości.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2013-10-24 09:14:25
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2013-10-24 09:08, Piotr Rezmer pisze:

> [...]
    > pod skórą. W razie czego jak musisz skorzystać z przeglądarki, wyciągasz
    > z organizmu i korzystasz. Nokie mają ładowanie indukcyjne. Mógłbyś w

    Z tym chowaniem pod skórę to chyba już przesadziłeś ;)
    A jak to niby człowiek miałby patrzeć na ekran telefonu? Wyciągać sobie
    z flaków?;) Lekko przetrze z krwi palcem, obejrzy, potem wepchnie między
    żebra a wątrobę i zasłoni koszulką. Haha dobre ;)

  • 7. Data: 2013-10-24 09:22:22
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Moim zdaniem za maly ten smartfon.
    >
    > Nie kupie zadnego, co nie ma przynajmniej 8 calowego wyswietlacza.
    >
    > Zal i obciach sie pokazywac z takim urzadzeniem.
    >
    > Jak tego uzywac? Taki emalenstwo...

    Ciekawe, czy już ktoś produkuje uchwyt do tego aby wygodnie używać?
    Potem można przez pomyłkę odebrać rozmowę żelazkiem :)

    --
    marfi

  • 8. Data: 2013-10-24 09:44:35
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    GAD Zombie pisze:

    > A jak to niby człowiek miałby patrzeć na ekran telefonu? Wyciągać sobie
    > z flaków?;)

    Pytanie czy rzeczywiście potrzebujesz patrzeć na telefon. Sterowanie
    komunikatorem powinno się ograniczyć tylko do:

    -wyboru "abonenta"
    -akceptacji próby kontaktu (czyli odebranie wywołania)

    A to już dziś można zrobić głosowo (wiadomo wersja PL kuleje). A jutro
    być może, wystarczy sterować myślami.
    Wyświetlacz komunikatora zastąpiłbym projektorem holograficznym,
    ewentualnie w uboższej wersji - elastyczny wyświetlacz organiczny
    wszczepiony w skórę (np. na dłoni).
    Z kamery wbudowanej w aparat będzie można niedługo zrezygnować, gdyż
    otacza nas tak wiele kamer monitoringu, że będą dostępne jako "Camera on
    demand" i z nich będzie pochodzić śliczny obraz naszej twarzy.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2013-10-24 09:48:03
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-23 22:30, Mr. Misio pisze:
> [...]
    >
    > Nie kupie zadnego, co nie ma przynajmniej 8 calowego wyswietlacza.
    >
    > Zal i obciach sie pokazywac z takim urzadzeniem.

    No, w końcu zrobili smartfona, który może służyć jako taca w
    Makdonaldzie pod zestaw powiększony o dwulitrową colę.

    --
    MN

  • 10. Data: 2013-10-24 09:50:56
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-24 09:44, Piotr Rezmer pisze:

    > A to już dziś można zrobić głosowo (wiadomo wersja PL kuleje). A jutro
    > być może, wystarczy sterować myślami.

    Uważaj z tym sterowaniem myślami bo same gołe baby będą na 20 calowych
    ekranikach telefonów przyszłości.

    --
    MN