  • 1. Data: 2013-10-25 00:34:40
    Temat: Monster -- drut USB..
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Jakiś czas temu pisałem o tym, że nijakim sposobem nie potrafię
    podpiąć Monstera do laptopa opartego o Windows, choć bez trudu
    podpinam ten telefon do TV opartego o Linuksa. Rozwiązanie okazało
    się trywialne/banalne -- problem leży w przewodzie dostarczonym
    z owym Monsterem. Łączenie za pomocą sprawnego przewodu przebiega
    bezproblemowo.

    Przy okazji:

    () Monster potrafi restartować się bez widocznej przyczyny
    (bywa, że pracuje bez przerwy dwa tygodnie i bywa, że
    restartuje się 2 razy w ciągu pół godziny)

    () z włączaniem WiFi bywają problemy, które rozwiązuje
    dopiero restart; nawet wyłączenie na kilka sekund
    może spowodować niemożliwość ponownego włączenia

    () odbiornik GPS potrafi znienacka zawiesić się
    (rozwiązaniem jest wyłączenie i włączenie odbiornika GPS)

    () update oprogramowania/Androida wygląda kuriozalnie :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-11-02 18:23:44
    Temat: Re: Monster -- drut USB..
    Od: Trybun <I...@j...pl>

> [...]
    > (rozwiązaniem jest wyłączenie i włączenie odbiornika GPS)
    >
    > () update oprogramowania/Androida wygląda kuriozalnie :)

    A jak wygląda jego praca w dualsim? Tzn. czy nie zawiesza się bądź
    restartuje w czasie włączania, wyłączania czy przełączania między kartami?

  • 3. Data: 2013-11-04 18:15:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" l53cej$fq8$...@u...news.interia.pl

    > A jak wygląda jego praca w dualsim?

    Bezproblemowo.

    > Tzn. czy nie zawiesza się

    Nie. Albo inaczej -- czasami bez widocznej przyczyny
    restartuje się, ale IMO nie ma to związku z dualsimmem.

    > bądź restartuje w czasie włączania, wyłączania czy przełączania między kartami?

    Mam (rzadko) problemy z zombie i samoistnymi restartami -- czasami
    telefon restartuje się raz na tydzień, czasami dwa razy na godzinę,
    ale w sumie raczej rzadko.

    Czasami zawiesza się system częściowo -- ręczne pomaganie daje dobre
    efekty, a czasami nie mogę pozwolić sobie na restart całego telefonu,
    bo takie coś może kosztować (chodzi o tracenie czasu i o tracenie
    danych) sporo, gdy telefon jest czymś zajęty.

    Bywa, że nie mogę bez restartu całego telefonu uruchomić WiFi.

    Czasami wyłącza się odbiornik GPS -- sporadycznie, można uznać,
    że prawie wcale. Trzeba wówczas ręcznie go włączyć i wyłączyć.
    Jeśli nie zobaczę, że odbiornik nie działa (i nie zrestartuję
    tegoż odbiornika GPS) rejestracji trasy nie ma na danym odcinku.

    -=-

    Akurat z dualsimmem nie ma problemu, choć bywa tak, że telefon
    (karta GSM) znajduje się rzekomo poza zasięgiem. Było i tak, że
    czytając informację o braku usług, odebrałem telefon... Ogólnie
    to, o co pytasz, pracuje poprawnie.

    Bateria starcza na kilka godzin. :) Ładuje się powoli, albo
    wręcz wcale nie ładuje się -- gdy telefon jest mocno obciążony.
    Nie licz na to, że ładowarką sieciową naładujesz ten telefon
    w 3 godziny :) a normalnie korzystając -- obejdziesz się bez
    ładowarki przez 3 dni. :) Raczej w ,,domu'' muszę przypinać
    ten telefon do ściany stale, jeśli chcę korzystać z Aero2.

    Po wyłączeniu 3G, WiFi, GPS i ekranu -- można ,,poszaleć'. ;)
    Można ostatecznie zostawić GPS, gdyż wbrew obiegowym opiniom
    nie GPS jest głównym pożeraczem energii.

    Pentagram to duży błąd.

    -=-

    Jeśli mogę Ci coś radzić -- nie szukaj błędu tam, gdzie go nie ma, czyli w dualsimm.
    Zwłaszcza tu, gdzie błędów prawdziwych i poważnych, znajdziesz całą masę.

    Luźne przyciski i samoistne przestawianie się głośności
    (choćby powiadomień/SMS) to smutna codzienność tego telefonu.
    to zdecydowanie nie jest delikatna zabawka Samsunga.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'