  • 1. Data: 2012-06-28 12:56:37
    Temat: Nokia N8 - cichy dzwiek alarmow w kalendarzu
    Od: atm <...@v...pl>

    Witam,
    Poczatkowo myslalem, ze moja N8 jest felerna - dzwonki przypomnien w
    kalendarzu bylby bardzo ciche. Ok, slychac je gdy telefon jest na biurku
    a ja niedaleko, jednak juz na zewnatrz ciezko uslyszec przypomnienie.
    Myslalem, ze to wina cichych mp3. Zaladowalem wiec swoje - to samo.
    Mam teraz nastepna N8, po przeinstalowaniu systemu itd: podobny efekt.
    Nie znalalem nigdzie ustawien glosnosci dzwonka w kalendarzu.
    Jest alternatywny program: BizCalendar i wszystko byloby dobrze
    gdyby nie brak odtwarzania przypomnien z kalendarza Exchange....
    Rece opadaja z tym symbianem.

  • 2. Data: 2012-06-28 18:48:41
    Temat: Re: Nokia N8 - cichy dzwiek alarmow w kalendarzu
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Uzytkownik "atm" <...@v...pl> napisal:

    > Nie znalalem nigdzie ustawien glosnosci dzwonka w kalendarzu.
    > Rece opadaja z tym symbianem.

    Rzeczywiscie, to tragedia.