  • 1. Data: 2009-07-06 08:49:31
    Temat: Nokia N97- jaki program do pelnego GPS
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Jaki program mozecie polecic aby w moc pelni wykorzystac GPS w Nokia N97?

    dziekuje

    Polon

  • 2. Data: 2009-07-06 09:07:25
    Temat: Re: Nokia N97- jaki program do pelnego GPS
    Od: "Michal L" <m...@o...eu>

    "Polon" <P...@o...pl> wrote in message news:h2se26$v41$1@news.onet.pl...
    > Jaki program mozecie polecic aby w moc pelni wykorzystac GPS w Nokia N97?

    Na pewno Auto Mapa bedzie na tym pieknie dzialac....-;))))))

  • 3. Data: 2009-07-06 09:23:35
    Od: Jurek <j...@g...pl>

    Michal L pisze:

    > Na pewno Auto Mapa bedzie na tym pieknie dzialac....-;))))))
    >
    > Auto Mapa działa na takich systemach a nie na symbianie
    Windows Mobile 2003, 2003SE, 5, 6, lub Windows CE .NET 5.0 poprzez
    AciveSync lub na komputerze klasy PC z systemem Windows Vista/XP/2000.

  • 4. Data: 2009-07-06 10:13:57
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Windows Mobile 2003, 2003SE, 5, 6, lub Windows CE .NET 5.0 poprzez
    > AciveSync lub na komputerze klasy PC z systemem Windows Vista/XP/2000.

    a czy ta nokia niem przypadkiem tylko symbiana?

    a na Symbiana AM nie działa

    Polecam Garmin-a Mape 2009.1 polski i City Navigatora 2010 dla europy

    smiga pieknie, w symie nawet lepsza jest wedlug mnie niz AM

  • 5. Data: 2009-07-06 10:17:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 6 Jul 2009 09:49:31 +0100, Polon napisał(a):

    > Jaki program mozecie polecic aby w moc pelni wykorzystac GPS w Nokia N97?

    Garmin Mobile XT w wersji 5.00.30 i powyżej

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 6. Data: 2009-07-06 11:26:46