  • 1. Data: 2009-07-05 20:51:23
    Temat: jak dziala BT?
    Od: peter <p...@p...com>

    moglby mi ktos wyglumaczyc jak dziala ta technologia
    i dlaczego np w domu sluchawki dzialaja na odleglosc 10m
    a jak ide ulica i przywiejej wiatr to przestaja, nie wspominajac o tym
    ze tel musze nosic w tylnej kieszeni zeby sie widzial ze sluchawkami?

  • 2. Data: 2009-07-06 06:18:12
    Temat: Re: jak dziala BT?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "peter" <p...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > a jak ide ulica i przywiejej wiatr to przestaja, nie wspominajac o tym ze
    > tel musze nosic w tylnej kieszeni zeby sie widzial ze sluchawkami?

    http://www.google.pl/search?aq=f&sourceid=chrome&ie=
    UTF-8&q=bluetooth