  • 1. Data: 2012-11-18 18:52:18
    Temat: Nokia i nadpisane smsy wyslane
    Od: "Dennis" <d...@p...pl>

    Od niedawna mam E52, bardzo dużo smsuje i miałem w wysłanych kilka
    wiadomości, które chciałbym zachować. Niestety telefon nadpisuje, gdy jest
    ich tam powyżej 100, a ja błędnie założyłem że to nowe nie będą już
    zapisywane. Da się jakoś odzyskać te poprzednie?

  • 2. Data: 2012-11-19 00:13:36
    Temat: Re: Nokia i nadpisane smsy wyslane
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 18 listopada 2012 18:52:02 UTC+1 użytkownik Dennis napisał:
> [...]
    >
    > ich tam powyżej 100, a ja błędnie założyłem że to nowe nie będą już
    >
    > zapisywane. Da się jakoś odzyskać te poprzednie?

    Wg. mnie raczej niewykonalne, ale na przyszłość:

    Menu --> Wiadomości --> Opcje --> Ustawienia --> Inne
    Zapisz wysłane wiadomości - TAK
    Pamięć w użyciu - Pamięć telefonu lub karta pamięci
    Liczba zapisanych wiadomości - zmienić na możliwie największą - 999
    Z doświadczenia wiem (E65, N70, N90, obecnie N86, że bez problemu zapisze
    się nawet i 2000 (a pewnie i więcej)SMS`ów - więcej nigdy nie miałem :)
    Wg. mnie, zobligowane tylko wielkością dostępnej pamięci.
    Poza tym, można stworzyć sobie folder i przenośić do niego te wszystkie
    "ulubione" wiadomości:

    Menu --> Wiadomości --> Moje foldery --> Opcje - Nowy folder.

    Amen :)