  • 1. Data: 2012-11-16 20:52:08
    Temat: WP8 - wrażenia
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

    Hej!

    Czy ktoś ma już może telefon z WP8 na pokładzie?

    Jeśli tak, proszę o info:

    - Czy da się odtwarzać mp3 z karty SD, czy dalej trzeba używać tego
    badziewnego programu Zune do synchronizacji?
    - Czy radio ma RDS? Da się nazywać zapisane stacje?
    - Jest jakaś przeglądarka plików?
    - Jest połączenie via USB w trybie pamięci masowej?
    - Jest funkcja wybierania po literze w dialerze? (tj. Wojciech = 96524324)
    - Czy telefon jest hostem USB? Da się podpiąć pendrive? Klawierkę? Mysz?

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 2. Data: 2012-11-16 20:55:24
    Temat: Re: WP8 - wrażenia
    Od: atm <...@v...pl>

    -Czy glosnosc budzika i alarmow z kalendarza jest niezalezna od glownego
    poziomu glosnosci systemu?

  • 3. Data: 2012-11-16 22:32:31
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 16.11.2012 20:55, atm pisze:
    > -Czy glosnosc budzika i alarmow z kalendarza jest niezalezna od glownego
    > poziomu glosnosci systemu?

    jezuuuu o czym Wy piszecie? JAk telefon może tego niemieć? (może poza
    hostem usb)

    ToMasz

  • 4. Data: 2012-11-16 22:32:54
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

  • 5. Data: 2012-11-16 22:40:49
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-11-16 22:32, ToMasz wrote:

    > jezuuuu o czym Wy piszecie? JAk telefon może tego niemieć? (może poza
    > hostem usb)
    >
    > ToMasz

    Tu masz jedno "szczesliwe" polaczenie:
    http://windowsphone.uservoice.com/forums/101801-feat
    ure-suggestions/suggestions/1549681-control-ringtone
    -and-media-volume-separately
    Swego czasu slyszalem, ze taki fajny uklad dotyczy rowniez alarmow,
    dlatego bylbym wdzieczny za info z pierwszej reki.

  • 6. Data: 2012-11-16 23:52:53
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

  • 7. Data: 2012-11-16 23:54:12
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:

    > jezuuuu o czym Wy piszecie? JAk telefon może tego niemieć? (może poza
    > hostem usb)

    Cena postępu :) To co w telefonach bylo normalka od lat, np. wlacz
    profil cisza czasowo do godz. 11.00 rano :) to np. Android nauczyl sie
    niedawno (miesiac temu pojawila sie apka co to umie robic).

  • 8. Data: 2012-11-16 23:56:32
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-11-16 23:54, Mr Misio wrote:

    > Cena postępu :) To co w telefonach bylo normalka od lat, np. wlacz
    > profil cisza czasowo do godz. 11.00 rano :) to np. Android nauczyl sie
    > niedawno (miesiac temu pojawila sie apka co to umie robic).

    Jestem na 99% pewny, ze bawilem sie w profile wlaczane czasowo na
    Androidzie gdzies z rok temu...

  • 9. Data: 2012-11-17 00:15:00
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > Jestem na 99% pewny, ze bawilem sie w profile wlaczane czasowo na
    > Androidzie gdzies z rok temu...

    Moze byla apka dedykowana do hardwaru, od producenta. Teraz jest w
    Apstore, na oficjalnym Androdzidzie (G+??) czytalem, wlacznie z setka
    komciow, ze yaeh, great, perfect, nareszcie! ;)

  • 10. Data: 2012-11-17 00:21:20
    Od: atm <...@v...pl>

    > Moze byla apka dedykowana do hardwaru, od producenta. Teraz jest w
    > Apstore, na oficjalnym Androdzidzie (G+??) czytalem, wlacznie z setka
    > komciow, ze yaeh, great, perfect, nareszcie! ;)

    Nie bede sie spieral, temat nigdy mnie nie wciagnal na tyle, zeby
    wiedziec tutaj cokolwiek wiecej, jednak mnogosc aplikacji sugeruje, ze
    automatyczny profil pod Androidem moza bylo ustawic juz dosc dawno temu:
    https://play.google.com/store/search?q=automatic+pro
    file&c=apps
    Aplikacja, z ktorej kiedys korzystalem pochodzila ze sklepu wlasnie.