  • 1. Data: 2015-08-13 13:40:56
    Temat: Nostalgia
    Od: mmaurycy <m...@g...com>

    Długo nie czytałem grupy i jak widzę posty ich poziom to mam dość.
    Narzekaliśmy na sikacza bo od niego zaczął się upadek a to był dopiero
    początek teraz głównie posty a googla masakra wiek piszących 14-16lat i
    pytania o pierdziawki 50ccm może należy przypomnieć że to grupa
    motocyklowa? Dopada mnie nostalgia za czasami kiedy jeszcze można było
    podyskutować albo poczytać na tematy np: techniczne.
    --
    mmaurycy
    Hyosung GT650

  • 2. Data: 2015-08-13 14:19:25
    Temat: Re: Nostalgia
    Od: "Artur Gatty" <b...@b...maila.com>

> [...]
    > należy przypomnieć że to grupa motocyklowa? Dopada mnie nostalgia za
    > czasami kiedy jeszcze można było podyskutować albo poczytać na tematy np:

    Cały usenet podupada., nie tylko ta grupa, ale chyba też wszystkie inne.
    Obecnie niektórzy informatycy po studiach nawet nie wiedzą co to jest
    usenet, czy news server . :)
    Ja z nostalgią wspominam lata 90-te, kiedy usenet dominował w dyskusjach w
    Internecie, po wyparciu BBS wydawało się, że przyszłość należy do grup
    dyskusyjnych...

    pzdr. AG