  • 1. Data: 2015-10-03 11:42:54
    Temat: Nowa afera z Ultralyte
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

    Tzn. u nas nowa, bo z tego co pamiętam to w takim GB przestali używać:
    http://www.tvn24.pl/radar-polskiej-drogowki-ultra-ly
    te-dwukrotnie-zawyza-predkosc,582461,s.html

  • 2. Data: 2015-10-03 13:55:00
    Temat: Re: Nowa afera z Ultralyte
    Od: <2...@7...135500.invalid> (Tom N)

    Czesław Wiśniak w

    > http://www.tvn24.pl/radar-polskiej-drogowki-ultra-ly
    te-dwukrotnie-zawyza-predkosc,582461,s.html

    No tak, pora zbiorów buraczanych... I się Motyliński pojawia...

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2015-10-03 14:11:55
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-10-03 o 13:55, (Tom N) pisze:
    > Czesław Wiśniak w

    te-dwukrotnie-zawyza-predkosc,582461,s.html

    > No tak, pora zbiorów buraczanych... I się Motyliński pojawia...

    Jak cię taki namierzy to zmienisz zdanie, bo jak na razie to ty
    pokazujesz buractwo.

  • 4. Data: 2015-10-03 15:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tom N <2...@7...135500.invalid> ...

    te-dwukrotnie-zawy

    > No tak, pora zbiorów buraczanych... I się Motyliński pojawia...

    A cos merytorycznie?

  • 5. Data: 2015-10-03 17:02:27
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 3 Oct 2015 11:42:54 +0200, Czesław Wiśniak napisał(a):

    > Tzn. u nas nowa, bo z tego co pamiętam to w takim GB przestali używać:
    > http://www.tvn24.pl/radar-polskiej-drogowki-ultra-ly
    te-dwukrotnie-zawyza-predkosc,582461,s.html

    A jak działa ten Ultralyte?
    Dopplerowo?
    Czy dwukrotnie mierzy odległość?
    Wiadomo jak i jak często?

    Bo jeśli dwa razy mierzy odległość w krótkim okresie czasu, to faktycznie
    "idąc po masce w dół" można pewnie sporo dołożyć do wyniku.

  • 6. Data: 2015-10-03 17:08:36
    Od: <6...@4...170836.invalid> (Tom N)

    Budzik w
    >:

    > Użytkownik Tom N <2...@7...135500.invalid> ...

    >>> http://www.tvn24.pl/radar-polskiej-drogowki-ultra-ly
    te-dwukrotnie-zawy

    > A cos merytorycznie?

    Np. to, ze psujesz linki...

    A serio, o merytorykę pytaj "redaktora" udzielającego sie od 0:43, bo w
    materiale jest bełkot...

    [1]

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2015-10-03 18:20:11
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > A jak działa ten Ultralyte?

    2 razy mierzy odleglosc w odstepie 0,3s. Z 500m to mozna predkosc
    dzwieku przekroczyc trabantem.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2015-10-03 21:34:49
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak"

    Tzn. u nas nowa, bo z tego co pamiętam to w takim GB przestali używać:
    http://www.tvn24.pl/radar-polskiej-drogowki-ultra-ly
    te-dwukrotnie-zawyza-predkosc,582461,s.html
    ---
    Od dawna o tym wiadomo. Masz nawet w treści.

  • 9. Data: 2015-10-03 22:11:47
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

> [...]
    te-dwukrotnie-zawyza-predkosc,582461,s.html
    > ---
    > Od dawna o tym wiadomo. Masz nawet w treści.

    No mam, bo sam to napisałem wyżej i nawet zacytowałeś.
    Ogarnij się chłopaku i wróć jutro :)

  • 10. Data: 2015-10-03 22:31:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > ---
    > Od dawna o tym wiadomo. Masz nawet w treści.

    No mam, bo sam to napisałem wyżej i nawet zacytowałeś.
    Skopiowałeś adres do artykułu w którym jest między innymi o wyroku sądu
    dotyczącego nieidentyfikowania sprzed roku przynajmniej.