  • 1. Data: 2015-10-02 14:22:36
    Temat: Stojak na opony 235 (18")
    Od: maloman <m...@w...pl>

    Witam
    Widzieliście może stojaki(nie wieszaki) na opony(z felgami) 235x18 ??
    Jak patrzyłem to stojaki tylko do 17"

  • 2. Data: 2015-10-02 15:42:55
    Temat: Re: Stojak na opony 235 (18")
    Od: masti <g...@t...hell>

    maloman wrote:

    > Witam
    > Widzieliście może stojaki(nie wieszaki) na opony(z felgami) 235x18 ??
    > Jak patrzyłem to stojaki tylko do 17"

    mówisz o takim pionowym gdzie felgi są poziomo?
    to raczej ważniejsza jest szerokość opony, żeby sie mieściły niż
    średnica

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-10-02 16:12:09
    Od: maloman <m...@w...pl>

    W dniu 2015-10-02 o 15:42, masti pisze:

    > mówisz o takim pionowym gdzie felgi są poziomo?
    > to raczej ważniejsza jest szerokość opony, żeby sie mieściły niż
    > średnica

    tez, mam 235/40/18

  • 4. Data: 2015-10-02 20:35:29
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2015-10-02 16:12, maloman wrote:

    > tez, mam 235/40/18

    A ja nie mam 18', moje auto się do nich nie nadaje, złe zawieszenie

    ---

  • 5. Data: 2015-10-02 21:58:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Michał,

    Friday, October 2, 2015, 8:35:29 PM, you wrote:

    > A ja nie mam 18',

    18 stóp?

    > moje auto się do nich nie nadaje, złe zawieszenie

    Ciężko znaleźć takie, które jeździ na 18-stopowych obręczach...

    > ---

    A to po co to?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2015-10-03 08:04:40
    Od: maloman <m...@w...pl>

    > 18 stóp?

    > Ciężko znaleźć takie, które jeździ na 18-stopowych obręczach...

    Cwelu jak nie masz co pisać to nie pisz, wiesz doskonale że miało być
    CALI ""

  • 7. Data: 2015-10-03 09:15:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello maloman,

    Saturday, October 3, 2015, 8:04:40 AM, you wrote:

    [...]

    > Cwelu

    Odważyłbyś mi się to powiedzieć w twarz, anonimowy buraku?

    > jak nie masz co pisać to nie pisz, wiesz doskonale że miało być
    > CALI ""

    To trzeba było użyć oznaczenia cali a nie stóp, łajzo.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2015-10-03 10:47:57
    Od: maloman <m...@w...pl>

    > Hello maloman,
    >
    > Saturday, October 3, 2015, 8:04:40 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    > Odważyłbyś mi się to powiedzieć w twarz, anonimowy buraku?

    Oczywiście że tak, podaj adres to podjadę i napluję Ci w twarz, Jestem z
    Radomia, więc możemy się umówić w okolicy cwaniaczku.

    To trzeba było użyć oznaczenia cali a nie stóp, łajzo.

    Łajza to jesteś Ty, bo inni zrozumieli tylko Ty jesteś ciotą i nie
    zrozumiałeś o co chodzi

  • 9. Data: 2015-10-03 11:06:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03.10.2015 o 10:47, maloman pisze:

    > Oczywiście że tak, podaj adres to podjadę i napluję Ci w twarz, Jestem z
    > Radomia, więc możemy się umówić w okolicy cwaniaczku.

    > inni zrozumieli tylko Ty jesteś ciotą

    PLONK pyskacz.

  • 10. Data: 2015-10-03 11:44:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello maloman,

    Saturday, October 3, 2015, 10:47:57 AM, you wrote:

    [...]

    > Oczywiście że tak, podaj adres to podjadę i napluję Ci w twarz, Jestem z
    > Radomia, więc możemy się umówić w okolicy cwaniaczku.

    Dobrze mówią, że radom to nie miasto, tylko stan umysłu. Dość
    ostrożnie podchodziłbym tylko do pojęcia "umysł" w tym przypadku -
    umysł wymaga istnienia mózgu.

    [...]

    --
    Best regards,