  • 1. Data: 2011-07-05 04:39:59
    Temat: Nowa galeria - Pieniny
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    Cześć Wszystkim,
    mój post idealnie wpisze się w zapoczątkowany przez Janka Muzykanta
    nowy trend pokazywania zdjęć ;)

    http://www.tomaszworek.com/galeria-pieniny--pl-33.ht
    ml

    Zapraszam (do oglądania, komentowania, wybrzydzania i marudzenia)!

    Pozdrawiam, Tomasz Worek

  • 2. Data: 2011-07-05 06:28:35
    Temat: Re: Nowa galeria - Pieniny
    Od: thelog <m...@g...com>

    Mi się podoba , lekko mroczny nastrój. Czy w użyciu były jakieś
    filtry ?

  • 3. Data: 2011-07-05 06:38:01
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 5 Lip, 08:28, thelog <m...@g...com> wrote:
    > Mi się podoba , lekko mroczny nastrój. Czy w użyciu były jakieś
    > filtry ?

    W terenie tylko polar, reszta w PS. To właściwie był pierwszy raz, gdy
    robiłem zdjęcia o świcie, nastepnym razem wezmę ze sobą szarą połówkę
    (Cokin) - część ujęć będzie łatwiej zrobić i oszczędzę sobie troche
    gimnastyki w PS...

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 4. Data: 2011-07-05 17:43:03
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Tomasz Worek napisał:
> [...]
    ml

    > Zapraszam (do oglądania, komentowania, wybrzydzania i marudzenia)!

    Bardzo fajne kadry - przyciąłbym tylko nasycenie o kilka punktów.

    m.

  • 5. Data: 2011-07-06 06:36:27
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 5 Lip, 19:43, Mikolaj Machowski <m...@w...pl> wrote:

    > Bardzo fajne kadry - przyciąłbym tylko nasycenie o kilka punktów.
    >
    > m.

    A ja zawsze "podkręcam" nasycenie jak wywołuje rawy :)))) Jakoś lubię
    takie kolorowe zdjęcia (przynajmniej narazie), może mi się to zmieni
    za jakis czas...

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 6. Data: 2011-07-06 06:51:08
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    W dniu 2011-07-05 06:39, Tomasz Worek pisze:
> [...]
    ml
    > Zapraszam (do oglądania, komentowania, wybrzydzania i marudzenia)!

    Zdjęcia bardzo ładne, ale jednak powinieneś nauczyć się je kadrować do
    określonego, jednego ze standardowych formatów. Robienie zdjęć w taki
    sposób, aby później nie przycinać ich wg własnego widzimisię też jest
    sztuką.

    Tomek

  • 7. Data: 2011-07-06 07:02:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-07-06 08:51, ...:::Tomek:::... pisze:
> [...]
    > określonego, jednego ze standardowych formatów. Robienie zdjęć w taki
    > sposób, aby później nie przycinać ich wg własnego widzimisię też jest

    Ale nie prawem obowiązującym. O ile jeszcze spójność ma sens estetyczny,
    standaryzowanie proporcji już nie.

    --
    pozdrawia Adam
    /wow! dj'e będą miksować nie tylko hity, ale również evergreen'y!

  • 8. Data: 2011-07-06 08:26:47
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 5 Jul., 06:39, Tomasz Worek <t...@g...com> wrote:
> [...]
    ml

    > Zapraszam (do oglądania, komentowania, wybrzydzania i marudzenia)!

    switne zdjecia ( jak zwkle)
    Banalne milion razy fotografowane sceny ( njaslynniejsza polska
    sosne na 3 koronach fotografowalem jeszcze w dzicinstwie ., ciesze
    sie ze jeszcze stoi ) pokazales w sposb bezpretensjnalny , bardzo
    subiektywnie . I o to chodzi.
    Co warto podkreslicgc-potrafisz do roznych motywowo dobrac odpowiedni
    rodzaj obrobki , dzieki czemu nie popadasz w maniere. Swietne prace.

  • 9. Data: 2011-07-06 08:52:13
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 6 Lip, 08:51, "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl> wrote:
> [...]
    > określonego, jednego ze standardowych formatów. Robienie zdjęć w taki
    > sposób, aby później nie przycinać ich wg własnego widzimisię też jest

    No ale ja używam "pewnego rodzaju" standardowych formatów:

    1. 3:2 (w tej galerii akurat nie ma)
    2. 1,77:1 (HD)
    3. 2,39:1 (panavision)

    Jakis czas temu rzeczywiście przycinałem zdjęcia w/g "własnego
    widzimisie", ale zostało to bezlitośnie wypunktowane tutaj na
    grupie :) Dlatego usystematyzowałem formaty, z drugiej strony nie
    widze powodu, dla którego jedynym słusznym formatem miałoby być 3/2.

    W/w wymienione proporcje, które są bardziej "panoramiczne" bardziej mi
    po prostu pasują (myślę, że moje zdjęcia wyglądają po prostu lepiej).
    Są, chmm, chmm, jednym z elementów mojego stylu, jeśli mogę się tak
    górnolotnie wyrazić :)))

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 10. Data: 2011-07-06 08:53:43
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Robienie zdjęć w taki
    > sposób, aby później nie przycinać ich wg własnego widzimisię też jest
    > sztuką.

    W ogole patrzac na rozwoj nowozytnej sztuki malarskiej to jest ona
    jednym wielkim bledem i pomylka , gdyz artysci stosowali
    niestandaryzowane wymiary ram , kazdy wg wlasnego uznania.
    O ilez byloby piekniej gdyby ktorys z cesarzy nakazal malowanie
    wylacznie w formatach a5 , a4 , a3 ,a2 , a1.

    a tak - taki Remrandt nie potrafil nie dobrac wymiarow nie wedlug
    wlasnego widzimisie.
    zwyczajnie nie nauczyl sie dobierac nie wg wlasnego widzimisie - coz
    za prostak.
    Zamiast zastosowac ktorys ze standardowych formatow ten dyletant
    namalowal " anatomie dr Tulp" na plotnie o wymiarach 216,5cm x
    169,5cm . proporcje pokow 1,3 :1 !! Jak mogl !!!
    Wielka szkoda , a moglo byc tak pieknie gdyby ramka byla
    standardowa ...