  • 1. Data: 2011-06-21 22:37:37
    Temat: Nowa leika - stary LCD
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    Hej

    Ciągle nie pojmuję jak można w takim aparacie tak zakpić sobie z
    użytkownika w tej cenie. W Fotopolis zamieścili już pierwsze wrażenia i
    jak widać wszelkie wady zostały - powolność i LCD gorszy niż w budżetowych
    lustrzankach z plastiku.

    Rozumiem kultowość, fajną bazę szkiełek i ogólnie fajną inność, ale to jak
    w ekskluzywnej willi za bańkę nie zamontować kibelka a zamiast tego
    pokazać nabywcy krzaka koło domu.

    Jak widać popularność ma swoje plusy w aps-c czy nawet lustrach 35mm.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 2. Data: 2011-06-22 04:42:53
    Temat: Re: Nowa leika - stary LCD
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-06-22 00:37, dominik pisze:
    > Rozumiem kultowość, fajną bazę szkiełek i ogólnie fajną inność, ale to jak
    > w ekskluzywnej willi za bańkę nie zamontować kibelka a zamiast tego
    > pokazać nabywcy krzaka koło domu.

    Nabywca kupuje wyłącznie znak firmowy i szpan wśród podobnie jak on,
    śmiesznych ludków.

    --
    pozdrawia Adam
    /a ty jak wyciągasz dotację? ''na unię'', ''na ekologię'' czy ''na

  • 3. Data: 2011-06-22 05:02:54
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jun 22, 12:42 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Nabywca kupuje wyłącznie znak firmowy i szpan wśród podobnie jak on,
    > śmiesznych ludków.

    Opinia i szpan szczajacego pod wiatr, wsrod podobnie jak on,
    smiesznych "ludkow z dobrym gustem" na tej grupie.
    ------
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 4. Data: 2011-06-22 07:31:22
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Nabywca kupuje wyłącznie znak firmowy i szpan wśród podobnie jak on,
    > śmiesznych ludków.

    Z tym "wyłącznie" to mała przesada. Jest jakiś poziom ceny, który odpowiada
    możliwościom i jakości wykonania tego aparatu ;).

    Taka mała sonda - ile waszym zdaniem wart jest taki aparacik. Ja zacznę od
    5000 zł. Kto da więcej lub mniej ;)

    --
    Lol

  • 5. Data: 2011-06-22 07:40:50
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 22 Jun 2011 00:37:37 +0200, dominik napisał(a):

> [...]
    > pokazać nabywcy krzaka koło domu.
    >
    > Jak widać popularność ma swoje plusy w aps-c czy nawet lustrach 35mm.

    ja dla mnie w paracie typu cyfrowa zorka LCD mógłby monochromatyczny o
    rozdzielczości 96 x 65.

  • 6. Data: 2011-06-22 08:00:11
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jun 22, 3:40 am, "...::QRT::..." <n...@...mejla> wrote:
    > Dnia Wed, 22 Jun 2011 00:37:37 +0200, dominik napisa (a):

    > ja dla mnie w paracie typu cyfrowa zorka LCD m g by monochromatyczny o
    > rozdzielczo ci 96 x 65.

    W jakim kolorze monochromatyczny?

    ----------

  • 7. Data: 2011-06-22 18:47:01
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-06-22 06:42, Janko Muzykant wrote:
    > Nabywca kupuje wyłącznie znak firmowy i szpan wśród podobnie jak on,
    > śmiesznych ludków.

    No nie do końca, kilka elementów jest fajnych, matryca 35mm z rozsądną
    rozdzielczością bo bez AA, niezła baza obiektywów, do tego małych z
    perełkami typu 35/1.2 :) Niestety na bezlusterkowce 35mm to sobie
    poczekamy trochę :(

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 8. Data: 2011-06-22 18:53:25
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-06-22 09:40, ...::QRT::... wrote:
    > ja dla mnie w paracie typu cyfrowa zorka LCD mógłby monochromatyczny o
    > rozdzielczości 96 x 65.

    Jak dla mnie też, ale pod warunkiem, że będzie kosztowało z tysiąc, jak za
    nowy, budżetowy, retro aparat z cyfrowym 35mm mógłbym tyle wyłożyć.
    Ale 20 tysięcy to pewna przesada.
    Oczywiście można sobie wmawiać, że zdjęcia są najważniejsze i LCD to i tak
    tylko dla smaku, ale jednak się przydaje, a wstyd że jego jakość jest tak
    słaba w tej cenie.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564