  • 1. Data: 2011-06-21 18:18:48
    Temat: fotki slubne
    Od: "natka" <n...@g...pl>

    na co zwrocic uwage w wyborze fotografa na slub?

    ile powinnno kosztowac wynajecie fotografa na dzien slubu z sesja wyjazdowa?

    czy fotograf ma prawo przekazac tylko wybrane przez siebie zdjecia czy musi
    na rzadanie przekazac caly material?

    kto ma prawa autorskie do fotek slubnych - fotograf czy para?

    czy obecnie technika pozwala zeby slub skamerowany za pomoca aparatu byl
    odpowiedniej jakosci czy lepiej zamowic kamerzyste?

    jak oceniacie te zdjecia?
    http://b-art-ek.com/okolicznosciowe/galeria2/wesele/
    start.html
    http://allegro.pl/fotograf-i1658837863.html
    http://allegro.pl/fotograf-i1670547627.html

  • 2. Data: 2011-06-21 18:46:11
    Temat: Re: fotki slubne
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>

    "natka" napisał:
    > ile powinnno kosztowac wynajecie fotografa na dzien slubu z sesja
    > wyjazdowa?

    Tyle, na ile uważasz, że warto wydać.

    > kto ma prawa autorskie do fotek slubnych - fotograf czy para?

    A kto jest autorem zdjęć?

    > jak oceniacie te zdjecia?
    > http://b-art-ek.com/okolicznosciowe/galeria2/wesele/
    start.html

    Ja bym takich nie chciał.
    Ale to Tobie ma się podobać.

  • 3. Data: 2011-06-21 20:30:54
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jun 21, 2:18 pm, "natka" <n...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > czy obecnie technika pozwala zeby slub skamerowany za pomoca aparatu byl
    > odpowiedniej jakosci czy lepiej zamowic kamerzyste?

    O tym jak szukac fotografa slubnego, pisalem i podawalem linki, kilka
    tygodni temu.
    W podanych przez ciebie linkach, tylko w tym trzecim, zdjecia
    wygladaja znosnie.
    -------
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 4. Data: 2011-06-21 23:02:03
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > na co zwrocic uwage w wyborze fotografa na slub?

    Pamiętaj, że najważniejsze jest czy daje zdjęcia w formacie RAW.
    Po drugie musi mieć talent, doświadczenie, bardzo drogi sprzęt i dawać
    zniżki.
    W końcu to Twój Ślub.

  • 5. Data: 2011-06-21 23:09:34
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > na co zwrocic uwage w wyborze fotografa na slub?

    Pamiętaj, najważniejsze czy fotograf daje zdjęcia w formacie RAW. Po
    drugie musi mieć talent, doświadczenie, bardzo drogi sprzęt i dawać
    zniżki. Innego nie bierz, w końcu to Twój Ślub. Najlepiej spytaj się
    jaki ma aparat oraz ile i jakich używa obiektywów. Potem poszukaj cen
    tego sprzętu w internecie.

    PS
    Weź pod uwagę, że łatwiej znaleźć dobrego męża niż dobrego fotografa
    na ślub.

  • 6. Data: 2011-06-21 23:11:40
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

  • 7. Data: 2011-06-21 23:28:03
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jun 21, 7:11 pm, mg <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > zniżki. Innego nie bierz, w końcu to Twój Ślub. Najlepiej spytaj się
    > jaki ma aparat oraz ile i jakich używa obiektywów. Potem poszukaj cen

    A jak bedzie szukala murarza na wybudowanie domu, to niech pyta, czy
    daje cement, piasek, wode, cegle i pustaki a nie gotowy produkt w
    koncu to jej dom.
    Sama lepiej bedzie wiedziala, jak to wszystko wykorzystac.

    ------------

  • 8. Data: 2011-06-21 23:42:11
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    "natka" <n...@g...pl> wrote in message
    > na co zwrocic uwage w wyborze fotografa na slub?

    Wybierz jakiegoś w okolicy. Najlepiej jak jest to sąsiad to ci w zimie
    pomoże odpalić auto.
    Fotki typu portret zrobi ci poprawnie. Pozostałe da się oglądać. Nie
    wybieraj jakiegoś co robi modne fotki bo za iles lat będzie to śmieszne.
    Wybierz konserwatywnego.
    Poza tym, fotek ze ślubu się na ogół nie ogląda. Nikogo to po paru latach
    nie interesuje. Najważniejszy dobry portret bo to rozdasz swojej rodzinie.

  • 9. Data: 2011-06-22 06:30:32
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    "Gil" <g...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >nie interesuje. Najważniejszy dobry portret bo to rozdasz swojej rodzinie.

    Mnie osobiscie o mdlosci przyprawiaja tak zwane plenry, pani mloda
    w sukni, pan mlody pod krawatem na spacerze, czesto w jakis
    dziwnych miejscach. Jest to tak sztuczne, nienaturalne i wymyslone na sile,
    ze nie potrafie zrozumiec, co ludzie w tym widza i czemu chca za to placic
    jeszcze.

  • 10. Data: 2011-06-22 06:43:04
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-06-22 08:30, I.Tichy pisze:

> [...]
    > ze nie potrafie zrozumiec, co ludzie w tym widza i czemu chca za to placic

    Ja to się dziwię, że śluby biorą w ogóle i to takie uroczyste
    i za to płacą jeszcze.
    Co im przeszkadza żyć szczęśliwie w konkubinacie?

    JD