  • 11. Data: 2012-10-13 23:03:59
    Temat: Re: Nowe auto rejestrowane na salon
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 12 Oct 2012 18:25:48 +0200, Cezary Daniluk
    <c...@n...com> wrote:

    >dopiero po tym możę wyjechać z salonu samochodem. A tak bierze FV,
    >wyjeżdża i ma 30 dni na przerejestrowanie :)

    nie na przerejestrowanie a na zgłoszenie nabycia (jeśli nic się przez
    ostatnie 2 lata nie zmieniło).
    A zgłoszenie można wysłać pocztą.

  • 12. Data: 2012-10-28 17:09:53
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-10-11 22:49, t? pisze:

    > Gdybyś kupił Poloneza Trucka Roya to nie miałbyś takich problemów. Mój
    > Polonez Truck Roy na długość dokładnie taką jak powinien, a dałem za
    > niego na rynku wtórnym tylko 1000 zł (w komplecie dostałem dwie opony
    > zimowe STOMIL)!

    co masz do Stomilu?!

    BTW. Mam dla Ciebie nowy obiekt westchnień:

    http://www.zlomnik.pl/index.php/2012/05/07/dongfangh
    ong-yituo-czyli-prawda-o-chinskiej-kopii-poloneza/