  • 11. Data: 2012-11-02 22:17:48
    Temat: Re: Nowe stawki za badanie techniczne
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-02 19:34, Artur Maśląg pisze:

    > A co słyszałeś? Takie propozycje były już dawno (wniosek PISKP - Polska
    > Izba Stacji Kontroli Pojazdów).
    >
    > Jak będzie rozporządzenie to może będzie sens dyskusji...

    W radio mówili, że to nie jest propozycja, tylko podjęta decyzja.

    --
    MN

  • 12. Data: 2012-11-03 00:34:37
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-11-02 17:59, Marcin N pisze:
    > Dziś w radio usłyszałem:

    Ale w studio to mówić, czy nad podwórko i puścić we wnętrzu radio?

  • 13. Data: 2012-11-03 01:10:36
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-11-02 22:17, Marcin N pisze:

    > W radio mówili, że to nie jest propozycja, tylko podjęta decyzja.

    W RADIUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!! W RADIUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

    W STUDIUUUUUUU!!!!!!!!!!!

  • 14. Data: 2012-11-03 04:35:55
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Jak będzie rozporządzenie to może będzie sens dyskusji...

    Jaki? Jaki sens bedzie miala dyskusja po fakcie?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 15. Data: 2012-11-03 07:30:13
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 03 Nov 2012 00:34:37 +0100, Filip napisał(a):

    > Ale w studio to mówić, czy nad podwórko i puścić we wnętrzu radio?

    Według najnowszej mody, to pewnie w studio'u i na podwórko'u.

    AK

  • 16. Data: 2012-11-03 08:08:52
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-03 01:10, Filip pisze:

    > W RADIUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!! W RADIUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!
    >
    > W STUDIUUUUUUU!!!!!!!!!!!

    Nie żartuj. Obie formy są poprawne, ale zalecana jest ta moja.

    --
    MN

  • 17. Data: 2012-11-03 08:42:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2012-11-02 21:26, ToMasz wrote:

    > do tych ludzi którzy teraz Cię objadą. JA bym sobie życzył żeby rowery
    > podzielić na 2 kategorie: Rower typu odwal się pan - czyli dziecięcy,
    > bmx, dual i co tam chcecie. druga kategoria - rower do jazdy w ruchu
    > ulicznym.

    A ja bym podzielił ludzi na tych którzy piszą poważnie i tych którzy
    pierdolą od rzeczy;)

    Nie bierz tego za bardzo do siebie, ale naprawdę ostro po bandzie
    pojechałeś;)

    Shrek.

  • 18. Data: 2012-11-03 09:42:10
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 03 Nov 2012 08:08:52 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Nie żartuj. Obie formy są poprawne, ale zalecana jest ta moja.

    Zalecana chyba tylko przez ciebie.

    AK

  • 19. Data: 2012-11-03 09:49:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 3 Nov 2012, Andrzej Kubiak wrote:

    > Według najnowszej mody, to pewnie w studio'u i na podwórko'u.

    Nie, Ty to sensownie zapisałeś, to nie jest najnowsza moda.
    Najnowsza moda jest taka, żeby nie dało się przeczytać zgodnie
    z zasadami czytania apostrofu w języku polskim: podwórk'u może
    być? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2012-11-03 12:02:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 03 Nov 2012 01:10:36 +0100, Filip napisał(a):

    > W RADIUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!! W RADIUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!
    > W STUDIUUUUUUU!!!!!!!!!!!

    Obydwie formy są poprawne.

    --