  • 1. Data: 2015-12-25 08:39:47
    Temat: Nowe (tipko)
    Od: Kmicic <u...@k...pl>

    Co sądzicie o nowym tipo? 45tys ładny sedan i ten silniczek w
    standardzie żadne turbo tylko 16V 95KM

  • 2. Data: 2015-12-25 09:54:55
    Temat: Re: Nowe (tipko)
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-12-25 o 08:39, Kmicic pisze:
    > Co sądzicie o nowym tipo? 45tys ładny sedan i ten silniczek w
    > standardzie żadne turbo tylko 16V 95KM

    Auto ujdzie, ale czy brak turbo przy takiej mocy, na dodatek w dość
    ciężkim pojeździe to zaleta?

  • 3. Data: 2015-12-25 16:13:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-12-25 o 09:54, Trybun pisze:

    > Auto ujdzie, ale czy brak turbo przy takiej mocy, na dodatek w dość
    > ciężkim pojeździe to zaleta?

    Dla normalnego i przeciętnego użytkownika owszem.
    Natomiast nie bardzo wierzę w podaną cenę.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2015-12-25 21:40:47
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 25 Dec 2015 16:13:53 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Natomiast nie bardzo wierzę w podaną cenę.

    Bo sensowne wyposażenie to zaczyna się od c.a 60 tys. zł. Czyli wersja
    Lounge.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 5. Data: 2015-12-26 00:25:01
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    > Dla normalnego i przeciętnego użytkownika owszem.
    chyba dla kapelusznika... 95KM bez turbo to muł ;)

    Pzdr
    Piotr

  • 6. Data: 2015-12-26 07:52:49
    Od: Killer2 <a...@o...com>

    W dniu 2015-12-26 o 00:25, X-Man pisze:
    > "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    > chyba dla kapelusznika... 95KM bez turbo to muł ;)
    >
    > Pzdr
    > Piotr

    aha to skode rapid 1.2 75KM to już trzeba pchać?

    mam służbowo i jest wystarczająca

  • 7. Data: 2015-12-26 10:05:22
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-12-25 o 16:13, RadoslawF pisze:

    > Dla normalnego i przeciętnego użytkownika owszem.
    > Natomiast nie bardzo wierzę w podaną cenę.
    >

    > Pozdrawiam

    Myślę że ten "normalny" użytkownik w twoim rozumowaniu, to taki który
    nie zna zalet turbodoładowania.

    No niby to już przesądzone - taką cenę na nasz rynek podała centrala
    Fiata dla najtańszej wersji.

  • 8. Data: 2015-12-26 10:08:21
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-12-25 o 21:40, j...@i...pl pisze:

    > Bo sensowne wyposażenie to zaczyna się od c.a 60 tys. zł. Czyli wersja
    > Lounge.

    Co to znaczy "sensowne", czego tak naprawdę ci w tej podstawowej wersji
    brakuje, poza mocniejszym silnikiem i bocznymi airbagami?

  • 9. Data: 2015-12-26 11:00:21
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26.12.2015 o 07:52, Killer2 pisze:

    > aha to skode rapid 1.2 75KM to już trzeba pchać?

    Można się toczyć.
    Jeździć się nie da.

    > mam służbowo i jest wystarczająca

    Chyba dla kapelusznika, który gazu nie używa.
    Wystarczająca to jest z 1.6 tdi (też takie mamy służbowe), a i tak
    zachwytu nie wzbudza.

  • 10. Data: 2015-12-26 14:08:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-12-26 o 10:08, Trybun pisze:

    > Co to znaczy "sensowne", czego tak naprawdę ci w tej podstawowej wersji
    > brakuje, poza mocniejszym silnikiem i bocznymi airbagami?

    Mi brakuje tam klimatyzacji i halogenów.
    Tego co tobie brakuje wręcz nie chce bo niepotrzebnie podnosi
    to cenę.