  • 1. Data: 2011-09-01 19:21:57
    Temat: Nowy Fuji
    Od: JD <j...@g...com>

    Ciekawe czy tak samo wtopią jak z X100

    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=13412&fujifilm-f
    inepix-x10

    JD

  • 2. Data: 2011-09-01 20:02:43
    Temat: Re: Nowy Fuji
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-01 21:21, JD pisze:
    > Ciekawe czy tak samo wtopią jak z X100
    >
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=13412&fujifilm-f
    inepix-x10

    A co "wtopili" z X100, bo chyba przegapiłem?

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    http://www.glosujinaczej.pl/

  • 3. Data: 2011-09-01 20:13:53
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-09-01 22:02, "Paweł W." pisze:

    inepix-x10

    > A co "wtopili" z X100, bo chyba przegapiłem?
    >

    > WAIDODAYO!

    A dobrze im się sprzedaje?
    Bo noże też coś przegapiłem.

    JD

  • 4. Data: 2011-09-01 20:33:17
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-01 22:13, JD pisze:

    > A dobrze im się sprzedaje?
    > Bo noże też coś przegapiłem.

    Jeśli chodziło ci tylko o sprzedaż, to niestety nie mam dostępu do
    statystyk sprzedaży(chyba trochę za wcześnie na wyciąganie wniosków, tym
    bardziej, że są chętni przepłacać za iGadżety, to co dopiero za w pełni
    funkcjonalny i bardzo udany aparat). A co więcej - nie mam dostępu do
    założeń wielkości sprzedaży, bo może dla Fuji jest to bardziej ruch
    PRowy, co im wyszło bardzo dobrze?

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    http://www.glosujinaczej.pl/

  • 5. Data: 2011-09-02 15:28:57
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > funkcjonalny i bardzo udany aparat). A co więcej - nie mam dostępu do
    > założeń wielkości sprzedaży, bo może dla Fuji jest to bardziej ruch

    Cos tam wyszlo. Zaobserwowane posrod wycieczkowiczow z JPY.
    Grupa.. ja wiem z 30 osob. Sporo luster roznych firm. Lekko liczac z 10
    PENow (roznych) i (uwaga!) 2 (slownie - dwa) Fuji X100.
    No to chyba w sumie niezle? :)

    Tomek