    From: MTX 80 <rafal.mucha@_NOSPAM_onet.eu>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Nowy zlot motocyklowy
    Date: Thu, 31 Oct 2013 17:54:31 +0000 (UTC)

    Witam serdecznie wszystkich motocyklistów,mam 20 lat i mieszkam w bardzo
    pięknym miejscu nad samym Jeziorem Jeziorak z bezpośrednim do niego
    dostępem i w zeszłe wakacje wpadłem wraz z moimi rodzicami na pomysł
    organizacji zlotów motocyklowych ponieważ uważam że jest to idealne do
    tego miejsce.Chciałbym się tylko od was ludzi którzy wydaje mi się że byli
    już nie raz na tego typu imprezach dowiedzieć co powinno się tam
    znajdować? Zorganizowałem już koncert muzyczny,myśle że nie zabraknie też
    przekąsek typu zapiekanki hot-dogi,piwa kuflowego itp.A co dalej?o czym
    nie wspomniałem,a powinienem?Dodam też że mój terem ma pow 2 ha i jeszcze
    raz powtórze że cały ten teren jest z bezpośrednim dostępem do Jeziora na
    całej jego długości dlatego uważam że każdy powinien być wyposażony w
    namiot.A brzeg jest bardzo płytki,w odległości 60 m od brzegu grunt sięga
    dopiero 2 m głębokości czyli nawet nocne kąpiele nie zagrożą
    utonięciem.Czekam na porady od was i z góry za nie dziękuje.